انقلاب نمای سابق

از ادای احترام به شیطان پرستان و گاو پرستان تا تشکر از شاه+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد نوری‌زاد انقلابی‌نمای دیروز و اپوزسیون امروز از روز دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۳ برای بازپسگیری به گفته خود اموال توقیف شده‌اش توسط سپاه تلاش می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد نوری‌زاد انقلابی‌نمای دیروز و اپوزسیون امروز از روز دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۳ برای بازپسگیری به گفته خود اموال توقیف شده‌اش توسط سپاه تلاش می‌کند. وی با آنکه ادعا کرده سه سال پیش نیروهای «اطلاعات سپاه» برخی از اموال او مانند دوربین و موبایل و … را با خود برده‌اند، اما اکنون روبروی لانه جاسوسی سابق آمریکا که محل کنونی بسیج دانشجویی کشور است، تحصن می‌کند؛ زیرا به گفته او سفارت سابق آمریکا اکنون محل حضور نیروهای اطلاعات سپاه است!محمد-نوری‌زاد

محمد نوری‌زاد که روزی به عنوان فردی انقلابی و حتی تندرو معروف بود، امروز از آن طرف بام افتاده است و حتی به باورها و ارزش‌های دینی خود نیز پشت می‌کند. نوری‌زاد روز گذشته در محل تحصن خود برابر لانه جاسوسی آمریکا که به آن «قدمگاه» می‌گوید با تعدادی از عابران و جوانان منتقدش به گفت‌وگو و بحث پرداخت. متن زیر عیناً برگرفته از صفحه فیسبوک محمد نوری‌زاد است:

… جوان ته ریشی به میان سخن آمد که: شما شیعه هستی یا نیستی؟ گفتم: این که هستم یا نیستم فکر نمی‌کنید به خودم مربوط باشد؟ و گفتم: اعتقاد من با این چیزی که حکومت شیعی مدعی و منتشر کننده آن است زمین تا آسمان فرق می‌کند. در اعتقاد من، هیچ اختلافی میان شیعه و سنی نیست. و اساساً میان شیعه با هیچ گرایشی … یکی از سه مخالف که جوان نسبتا چاقی بود گفت: حتی گاوپرستان؟ گفتم: گاوپرستان که جای خود دارند، شما بگو شیطان‌پرستان. که من برای یک شیطان‌پرست نیز احترام قائلم. و گفتم: شما وقتی خودت را به یک اعتقاد زنجیر کردی و بر آن زنجیر قفل بستی، خودت را بهشتی و دیگران را جهنمی‌خواهی دانست. من اما اینگونه نیستم. من معتقدم همگانِ مردم به هر چه که دلخوش اند، باشند. به من چه که یکی کافر است و یکی مسلمان؟ …

ادای احترام محمد نوری‌زاد به شیطان‌پرستان و گاوپرستان !!

ادای احترام محمد نوری‌زاد به شیطان‌پرستان و گاوپرستان !!

محمد نوری‌زاد که در سالهای دهه ۶۰ و ۷۰ جزء نیروهای حزب‌اللهی و از اعضای گروه «روایت فتح» شهید آوینی و سرمقاله‌نویس روزنامه‌هایی مانند کیهان بود، پس از انتخابات سال ۸۸ و در جریان فتنه به اپوزسیون جمهوری اسلامی‌تبدیل شد و از سران فتنه ۸۸ و اغتشاشگران حمایت کرد.

گفتنی است، هنوز بسیاری از ضدانقلاب و اپوزسیون داخل و خارج کشور نسبت به عملکرد محمد نوری‌زاد تردید بسیاری دارند و بسیاری از آنها او را عامل جمهوری اسلامی‌می‌دانند که با اعمال خود به دنبال انحراف اپوزسیون به سمت و سویی است که جمهوری اسلامی‌می‌خواهد.

نوری‌زاد که در سالهای دهه ۶۰ و ۷۰ جزء نیروهای حزب‌اللهی و از اعضای گروه «روایت فتح» شهید آوینی و سرمقاله‌نویس روزنامه‌هایی مانند کیهان بود، پس از انتخابات سال ۸۸ و در جریان فتنه به اپوزسیون جمهوری اسلامی‌تبدیل شد و از سران فتنه ۸۸ و اغتشاشگران حمایت کرد.

وی که چندی پیش با حمایت از بهائی‌ها و بوسیدن پای یک کودک بهایی عناد خود را با جمهوری اسلامی‌هویدا کرده بود، در روزهای اخیر در صفحه فیسبوک خود از محمدرضا شاه معدوم تشکر کرد و بدون اشاره به جنایات رژیم پهلوی در دوران انقلاب اسلامی‌و به شهادت رساندن هزاران نفر از مردان، زنان و جوانان ایران اسلامی‌به سبب مطالبه استقلال، آزادی و اجرای دستورات اسلامی، گفت: … من این روزها دارم به این نتیجه می‌رسم که باید رسماً همه ما از شاه پهلوی تشکر کنیم که تا دید مردم نمی‌خواهندش، راهش را گرفت و رفت …

نوری‌زاد بدون اشاره به جنایات رژیم پهلوی از ابتدای تاسیس تا هنگام پیروزی انقلاب اسلامی‌برای حکومت طاغوتی و وابسته خود مانند کودتای ۲۸ مرداد، جنایت ۱۵ خرداد و ۱۷ شهریور و …، مدعی شد محمدرضا شاه معدوم هنگامی‌که دید مردم او را نمی‌خواهند، رفت!

تشکر محمد نوری‌زاد از شاه پهلوی.

تشکر محمد نوری‌زاد از شاه پهلوی.

گفتنی است، بسیاری از ضدانقلاب و اپوزسیون داخل و خارج کشور نسبت به عملکرد محمد نوری‌زاد تردید بسیاری دارند و بسیاری از آنها او را عامل جمهوری اسلامی‌می‌دانند که با اعمال خود به دنبال انحراف اپوزسیون به سمت و سویی است که جمهوری اسلامی‌می‌خواهد.

امپراتوری دروغ/

Share