با نگاه ویژه مدیرعامل مخابرات گیلان

تمام مراکز روستایی املش مجهزبه اینترنت پرسرعت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با نگاه ویژه مدیرعامل مخابرات گیلان املش بعنوان اولین شهرستانی شد که امکانات و تجهیزات اینترنت پرسرعت ADSLدر روستاهای آن راه اندازی شده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از املش ما , با نگاه ویژه مدیرعامل مخابرات گیلان, املش بعنوان اولین شهرستانی شد که امکانات و تجهیزات اینترنت پرسرعت ADSLدر روستاهای آن راه اندازی شده است.

اینترنت-مخابراتعیسی تکاسی با اعلام این خبر گفت : املش اولین شهرستانی در استان گیلان است که توانسته با راه اندازی تجهیزات اینترنت پرسرعتADSL این فناوری را در اختیار شهروندان این شهرستان قرار دهد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان املش افزود:مراکزمخابراتی روستاهای البرز،جیرگوابر، هلوسرا، سیویر،گرکرود و چماقستان با۲۶۶۹مشترک تلفن ثابت به اینترنت پرسرعت مجهزشدند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این علاوه برمراکزمخابراتی شهرهای املش و رانکوه،فقط مرکزمخابرات روستای سورکوه به اینترنت پرسرعت مجهزشده بود.

سایت مخابراتی BTS خصیل دشت درمناطق ییلاقی شهرستان املش بابیش ازدوونیم میلیاردریال اعتبارراه اندازی شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان املش همچنین افزود: سایت مخابراتی BTS خصیل دشت که اوایل تیرماه سال گذشته باسه ونیم میلیاردریال راه احداث شده بود؛براثر وزش بادشدیدکه در زمستان سال گذشته دکل آن تخریب وفعالیت آنتن دهی آن تعطیل شده بود با همت کارشناسان مخابرات استان گیلان ونظر موافق مدیر عامل این شرکت با اعتباری معادل دومیلیاردو۸۵۰میلیون ریال هفته جاری دوباره راه اندازی شد.

تکاسی گفت: با افزایش ارتفاع دکل سایت مخابراتی BTS خصیل دشت در مناطق ییلاقی املش،علاوه برساکنان منطقه خصیل دشت،چاکدشت،هلودشت،هلوسرا، شلیشه بالاوپایین وجاده دسترسی به ییلاقات املش وساکنان روستاهای سرلیل، چالدشت،لیارود،چنگول،پشته سرا، اربه گردن،لشاکوه،فی آب،پیلدره وآغوزچال در مناطق کوهستانی لنگرود هم اکنون حتی ساکنان جواهردشت درییلاقات رودسرهم از نعمت پوشش آنتن دهی تلفن همراه از این سایت مخابراتی بهره مند شدند.

رئیس اداره مخابرات شهرستان املش بیان داشت: علاوه برساکنان این روستاهای ییلاقی املش ، لنگرود و رودسر،گردشگران وکوهنوردان،دامداران کوچنده به مناطق ییلاقی شهرستان املش هم از نعمت ارتباط تلفن همراه بهره مندشدند.

Share