استاندار سابق گیلان معاون آماد،پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تودیع سردار حجازی و معارفه سردار علی عبدالهی به عنوان معاونت آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی معاونت ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح، اظهار داشت: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تودیع سردار حجازی و معارفه سردار علی عبدالهی به عنوان معاونت آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی معاونت ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح، اظهار داشت: یکی از نعمت‌های بزرگ الهی این است که خدای متعال بدی‌های هرکدام از ما را می‌پوشاند. خدای متعال بدی‌ها را می‌پوشاند، گناهان را پاک می‌کند تا آثارش حذف شود «و توفنا مع الابرار!» تا وقتی می‌میریم با ابرار باشیم، ابرار چه کسانی هستند؟

13900803100858_PhotoAوی افزود: «اللهم صل علی محمد و آل محمد» آن وقت ما با ائمه علیهم‌السلام همراه می‌شویم. باید توجه داشت که با ابرار بودن بعد از مرگ نیست، بلکه از لحظه وصل شدن به ابرار است از لحظه‌ای که شما یک سخن از ائمه معصومین علیهم السلام می‌شنوید، زیارتشان می‌کنید، یکی از امام‌زاده‌های فرزندشان را می‌بینید، توسلی به آنها می‌کنید و یا به خاطر کلام آنها اقدام حسنه‌ای را انجام می‌دهید، با ابرار همراه می‌شوید، شما را می‌برند ر کاروان ابرار. کاروان ابرار مقصدش کجاست؟

فیروزآبادی تاکید کرد: مقصدش خداست یعنی آدم از وقتی که دعوت به ایمان می‌شود و می‌پذیرد وارد کاروان شده است. ما در کاروان ابرار هستیم، ما الان در جمهوری اسلامی و تابع ولی فقیه و شیعه هستیم.

فیروزآبادی در ادامه با تقدیر از سردار حجازی معاون سابق آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما برای قبولی زحمات بی‌حساب سردار حجازی معاون سابق آماد ستاد کل نیروهای مسلح از درگاه خدا می‌خواهیم که اجر کامل بدهد و از فضلش مضاعف به ایشان ببخشد. انصافاً خیلی زحمت کشید و آثار خیلی خوبی داشت. سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی که خدا از فضلش به ما بخشید که به جای سردار حجازی بیایند، حقیقتاً همیشه از ستارگان دفاع مقدس و نیروی هوایی سپاه آشنا به کارهای فنی و در معاونت امنیتی وزارت کشور هم بسیار موفق بوده است مسئولیت جدید را به ایشان تبریک عرض می‌کنم و برایشان آرزوی توفیق دارم.

سردار علی عبدالهی معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی قبلاً در مسئولیت‌های معاون امنیتی وزارت کشور، سرپرست و جانشین نیروی انتظامی استاندار استان‌های گیلان و سمنان و همچنین مسئولیت فرماندهی لشکر قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان گیلان را برعهده داشته است.

Share