دبیر ستاد ساماندهی سواحل گیلان منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاههای ساحلی استان گیلان طی حکمی از سوی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان منصوب شد. محمداحمدی پور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این حکم یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان را به این سمت منصوب کرد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاههای ساحلی استان گیلان طی حکمی از سوی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان منصوب شد.
محمداحمدی پور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این حکم یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان را به این سمت منصوب کرد.
ranjkesh25در حکم معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان خطاب به رنجکش آمده است:
نظر به سوابق، تعهد و تجارب جنابعالی بموجب این حکم به سمت دبیر ستاد ساماندهی سواحل تفرجگاههای ساحلی استان منصوب می گردد.
باتوجه به اهمیت ساماندهی و ارتقاء شاخصهای سلامت، امنیت، توسعه و خدمات رفاهی نوار ساحلی استان بعنوان یکی از جاذبه های اصلی گردشگری و فراهم کردن بستر مناسب جذب گردشگر با لحاظ کردن کلیه مسائل شرعی، فرهنگی و اخلاقی مقتضی است با استفاده از کلیه امکانات موجود، بهره مندی از تخصص و تجارب کارشناسان و متخصصین امر و جلب همکاری کلیه ادارات و نهادهای دست اندر کار نسبت به پیگیری امور مربوطه خصوصاً برگزاری منظم جلسات ستاد ساماندهی سواحل و نظارت بر حسن اجرای مصوبات و برنامه ریزیهای مرتبط مطابق با قوانین و دستورالعملهای ابلاغی اهتمام لازم را معمول دارید.
گفتنی است در حکم دیگری جمشید جهانی از سوی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان به سمت بازرس دبیرخانه ستادساماندهی سواحل و تفرجگاههای ساحلی استان منصوب شد.

Share