استاندار گيلان

تا دوسال آینده گازرسانی به روستاهای مناطق جلگه ای باید پایان یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در مراسم گاز رسانی به ۵ روستا در تالش تاکید کرد :تا دوسال آینده گازرسانی به روستاهای مناطق جلگه ای باید پایان یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاjpg1517 ؛استاندار گیلان در مراسم گاز رسانی به ۵ روستا در تالش تاکید کرد :تا دوسال آینده گازرسانی به روستاهای مناطق جلگه ای باید پایان یابد

نماینده عالی دولت در گیلان در این مراسم تاکید کرد : به یاری خداوند در طول ۲ سال آینده بیش از ۴۶۰ روستا در مناطق جلگه ای باید در شبکه گاز رسانی استان قرار گیرد و این مهم باید ابتدا از شهرستان تالش آغاز گردد .

استاندار گیلان از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به سایت نفتی سردار جنگل رودسر توسط وزیر نفت خبر داد و افزود : به یاری خداوند در آینده ای نزدیک شاهد آغاز به کار این پروژه خواهیم بود .

دکتر نجفی اظهار داشت : در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت jpg1516جهادی مزین است باید با تمام توان و با عزمی ملی و مدیریت جهادی در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم .

شکری نماینده مردم تالش ، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : بیش از ۹۰ کیلومتر ساحل دریا در این منطقه وجود دارد اما در بحث اشتغال در این بخش شاهد عقب ماندگی هستیم .

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ درصد از مردم تالش تحت پوشش کمیته امداد هستند افزود : شهرستان تالش با نعمت های فراوان خدادادی و برخورداری از ظرفیت و پتانسیل بالای اقتصادی شایسته نیست که مردمان آن تحت پوشش کمیته امداد باشند .

Share