آیت‌الله مدرسی‌یزدی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع)

آیت‌الله‌ مدرسی‌یزدی:بالندگی جمهوری اسلامی با وحدت کلمه محقق شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی چهارشنبه شب در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهر با گرامیداشت ۱۵ خرداد ماه، اظهار داشت: امام (ره) با نفس مسیحایی خود ملت ایران را زنده کرد و توانست نقشه فرهنگی جهان را تغییر دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی چهارشنبه شب در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع)رشت با گرامیداشت ۱۵ خرداد ماه، اظهار داشت: امام (ره) با نفس مسیحایی خود ملت ایران را زنده کرد و توانست نقشه فرهنگی جهان را تغییر دهد.

rehlate emam -14 khordad (37)وی به تأثیر انقلاب اسلامی در روابط بین‌المللی اشاره کرد و افزود: استکبار قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل غفلت ملت‌ها و بعضی از رهبران کشورها در اعماق جان مردم نفوذ کرده بود.

مدرسی‌یزدی با بیان اینکه مقدرات کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از طریق سفارتخانه‌های غربی رقم زده شده بود، تصریح کرد: افرادی که در ایران حکومت می‌کردند پرورش‌یافته بیگانگان و تربیت‌شده سرویس‌های جاسوسی غرب بودند.

عضو شورای نگهبان مأموریت رژیم شاه را حفظ منافع آمریکا در خاورمیانه اعلام کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ هزار مستشار نظامی آمریکا در ایران حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار دشمنان خونخوار بود، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ سال با فراز و نشیب وضعیت مذکور در کشور حاکم بود.

این مسئول، امام خمینی (ره) را فرزند زهرا (س) و رسول خدا (ص) معرفی کرد و یادآور شد: امام (ره) پرورش‌یافته مکتب امام صادق (ع) با بینش الهی و بصیرتی نافذ بود و درنگ را جایز ندانست و بانگ هشدارباش را به ملت ایران و مراجع زد و مردم را بیدار و آگاه کرد.

مدرسی‌یزدی محو هویت ایرانی ـ اسلامی را از اهداف شوم دولت‌های استعماری خواند و بیان کرد: امام (ره) با بصیرت مردم را هدایت کرد و با رهبری پیامبرگونه و جان‌فشانی مردم، انقلاب را به پیروزی رساند.

عضو شورای نگهبان با بیان اینکه ایران وابسته پس از پیروزی انقلاب اسلامی به کشوری مستقل و آزاد تبدیل شده، اظهار کرد: مستشاران آمریکایی از کشور بیرون شدند و مردم به هویت خود بازگشتند.

وی آزادی‌خواهی ملت ایران را مرهون تلاش امام (ره) دانست و بیان کرد: امام (ره) ملت ایران را زنده کرد.

مدرسی‌یزدی با اشاره به اینکه امام (ره) با اندیشه الهی روح زندگانی، شهادت، مقاومت و بصیرت را در جامعه نهادینه کرد، افزود: نهال نوپای جمهوری اسلامی ایران هر روز قوی‌تر شده و امروز درخت تنومندی در دنیای پر آشوب است.

عضو شورای نگهبان وضعیت روبه رشد کشور را به برکت حرکت امام (ره) و مقام معظم رهبری خواند و تصریح کرد: نظام اسلامی امروز به عنوان امانت به ما سپرده شده است.

وی خیانت به امانت جمهوری اسلامی را از بالاترین خیانت‌ها توصیف کرد و گفت: بعضی از افراد علیه نظام اسلامی فتنه راه انداختند و جمهوری اسلامی را به چالش کشاندند.

مدرسی یزدی با بیان اینکه فتنه‌گران در مقابل قانون اساسی، مقام معظم رهبری و ملت ایستادند، خاطرنشان کرد: دشمن از آنها حمایت کرد و فتنه‌گران در قیامت باید در برابر اعمال خود پاسخگو باشند.

عضو شورای نگهبان به امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا جرأت نزدیک شدن به حریم ایران را ندارد و نمونه آن، وقتی که هواپیمای بدون سرنشین دشمن دزدانه به حریم ایران تجاوز می‌کند به زمین کشیده شده، مانند آن ساخته می‌شود و علیه آمریکا به‌کار می‌رود.

وی ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ایران می‌تواند با قدرت نظامی به ما ضربه وارد کند.

مدرسی‌یزدی با بیان اینکه اراده پولادین مقام معظم رهبری، مقاومت مردم و پیشرفت‌های فنی کشور دشمن را زمین‌گیر کرده، اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند از جبهه فرهنگی وارد شود.

وی از بین بردن شاخصه‌های انقلاب اسلامی را از اهداف دشمن عنوان کرد و یادآور شد: شاخصه‌های انقلاب اسلامی در کلام امام (ره) مشخص است. شاخصه‌های اصلی انقلاب اسلامی تضمین‌کننده پیروزی و بالندگی است و اتکال به پروردگار بالاترین و مهم‌ترین عنصر پیروزی و بالندگی جمهوری اسلامی ایران است.

عضو شورای نگهبان فهم عمیق از اسلام و التزام به اجرای احکام اسلامی بدون اغماض را از جمله شاخص‌های تضمین‌کننده دوام انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: امام (ره) با تمام توان برای اجرای احکام اسلامی تلاش کرد.

مدرسی‌یزدی با بیان اینکه وحدت کلمه توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند، گفت: بالندگی جمهوری اسلامی با وحدت کلمه محقق شده است.

وی یکی از توطئه‌های دشمنان را از بین بردن وحدت کلمه در مردم ایران دانست و تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند اختلاف‌های سیاسی، اعتقادی و… در کشور ایجاد کند./فارس

Share