کنسرت دردسرساز خواننده معروف پاپ در کانادا+فیلم

به  گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از حزب الله سایبر ، آنچه که در این مطلب خواهید خواند پشت پرده ای از اتفاقاتی است که حول محور علی لهراسبی خواننده جوان کشورمان می گذرد. یک منبع آگاه در گفت و گو با حزب الله سایبر از برنامه ریزی حساب شده ای که حول […]

به  گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از حزب الله سایبر ، آنچه که در این مطلب خواهید خواند پشت پرده ای از اتفاقاتی است که حول محور علی لهراسبی خواننده جوان کشورمان می گذرد.

یک منبع آگاه در گفت و گو با حزب الله سایبر از برنامه ریزی حساب شده ای که حول علی لهراسبی می گذرد خبر داد.

علی لهراسبی این روزها برای برگزاری کنسرت در تورنتو کانادا به سر می برد. اما آنچه که در پشت پرده این کنسرت می گذرد با اخباری که منتشر می شود کاملا متفاوت است.

” Dj Bliss ” با نام حقیقی “ارس داریوش” متولی این کنسرت لهراسبی است. او در کانادا برنامه مستهجن “کی با کی؟” را اجرا می کند و از عناصر فاسد موسیقی غربی است. بلیس یکی از مبتذل‌خوانانی است که رفتاری شنیع روی صحنه دارد.

htlo_image_1

نکته جالب اینجاست که درخواست ویزای همه همراهان علی لهراسبی حتی مدیر برنامه های او یعنی منوچهر حسنی نیز توسط سفارت کانادا صادر نشده است و علی لهراسبی به تنهایی عازم کانادا شده است.

شایان ذکر است که ارکستر این کنسرت نیز توسط گروه Dj Bliss تامین می شود و علی لهراسبی را هیچکس از افراد گروهش در این سفر به صورت برنامه ریزی شده ای همراهی نکرده است.

این منبع آگاه اظهار داشت: بلیط این کنسرت در پوشش یاری رسانی به خیریه محک در حال فروش است، در حالی که این برنامه کاملا شخصی بوده و در تالار پارادایز شهر تورنتو برگزار خواهد شد.

وزارت ارشاد در واکنش به این موضوع اعلام کرده است؛ که لهراسبی مجوزی از جانب وزارت ارشاد و مدیریت حراست موسیقی دریافت نکرده است! و حراست موسیقی نیز در این خصوص کاملا اظهار بی اطلاعی کرده است.

هم اکنون تیزر این کنسرت در تلویزیون های معاند و ضد انقلاب در حال پخش و انتشار می باشد که در آن تصاویری از علی لهراسبی و Dj Bliss کاملا مشهود است. (تیزر در انتهای مطلب برای مشاهده قرار گرفته شده است)

3nab_image

با توجه به اینکه یک حرکت حساب شده فرهنگی – سیاسی در جریان است باید برای مسئولین فرهنگی و حتی سیاسی تأسف خورد که یک خواننده وطنی اینگونه در کنار عناصر فاسد و ضد انقلاب قرار گیرد و در میان غفلت آنان برنامه ای اینگونه مستهجن اجرا کند.

چنین حرکت هایی در سال فرهنگ غیرقابل قبول است، شاید اینطور می توان گفت که این حرکت ها و حتی عدم نظارت روی این حرکت ها دهن کجی به شعار سال و ملت بزرگ ایران عزیز اسلامی است.

دانلود کلیپ

 

Share