عملیاتی شدن احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی آستانه اشرفیه در سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احداث تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهرک صنعتی آستانه اشرفیه در سال جاری عملیاتی می شود. به نقل ازروابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گیلان مجید عباسیان امین در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی آستانه اشرفیه گفت:در سال جاری پروژه های زیر ساختی مهمی در شهرک صنعتی آستانه اشرفیه اجرایی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احداث تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهرک صنعتی آستانه اشرفیه در سال جاری عملیاتی می شود.
به نقل ازروابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گیلان مجید عباسیان امین در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی آستانه اشرفیه گفت:در سال جاری پروژه های زیر ساختی مهمی در شهرک صنعتی آستانه اشرفیه اجرایی می شود.

abasian181191وی افزود:ساخت تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهرک صنعتی آستانه اشرفیه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال جاری آغاز خواهد شد.وی تاکید کرد:ظرفیت این تصفیه خانه ۱۶۰ متر مکعب در روز می باشد که با بهره برداری از آن آب خروجی می تواند مورد استفاده کشاورزی نیز قرار بگیرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان بیان کرد:دیگر پروژه مهم این شهرک افزایش قدرت برق به میزان ۷ مگا وات با نصب فیدر اختصاصی در شهرک می باشد که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.وی افزود: هزینه اجرای این پروژه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.
وی تاکید کرد :پروژه های ترمیم روکش آسفالت شهرک ،توسعه فضای سبزو اجرای شبکه فاضلاب در فاز توسعه و جدول گذاری از دیگر پروژه های در دست اجرا در این شهرک می باشد.

مجید عباسیان امین تصریح کرد:در حال حاضر شهرک صنعتی آستانه ۳۳ واحد در زمینه صنایع غذایی و بسته بندی ،فلزی،نساجی و کانی غیر فلزی فعالیت می کنند و ۳۹۷ نفر در این واحد های صنعتی مشغول به کار می باشند.

Share