رئيس پليس فتاي انتظامي استان گيلان

دستگیری عامل هک پروفایل دختر جوان گیلانی در فضای مجازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عامل هک پروفایل شخصی شهروند گیلانی در فضای مجازی خبر داد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عامل هک پروفایل شخصی شهروند گیلانی در فضای مجازی خبر داد .

fata

 سرهنگ محمدخانی رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم جوانی مبنی بر هک پروفایل شخص اش و انتشار مطالب ناروا علیه وی در شبکه های اجتماعی، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ محمدخانی افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند عامل هک پروفایل شخصی و انتشار مطالب ناروا علیه شاکیه در فضای مجازی را که فردی ۲۷ ساله، اهل و ساکن رشت بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کنند .

وی اظهار کرد: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده در بازرسی از منزل متهم، وی صراحتاً به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی شد.

 رئیس پلیس فتای استان گیلان به کاربران ایرانی عضو شبکه های اجتماعی توصیه کرد از نگهداری تصاویر و ویدئوهای خصوصی در پروفایل خود جداً پرهیز کرده و به هیچ عنوان به ادعاهای کاذب مدیران شبکه های اجتماعی پیرامون حفظ حریم خصوصی کاربران اعتماد و اطمینان نکنند.

ایسنا/

Share