فرمانده انتظامی شهرستان رشت خبر داد :

جمع اوری معتادان تابلو کار روزمره پلیس شهرستان رشت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی شهرستان رشت دستگیری و جمع آوری معتادان تابلو را کار روزمره پلیس نامید و اظهار کرد: چهره این افراد کاملا برای پلیس مبرهن بوده و آنان نیز به خوبی احساس خطر از پلیس را درک می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی شهرستان رشت معتادان را معضلی برای جامعه و افرادی مستعد برای ایجاد ناامنی نامید.

سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت استان گیلان در نشست انتظامی این شهر گفت: بررسی های صورت گرفته از گزارش های مردمی به مرکز فوریت های پلیسی حاکی از نگرانی مردمی از معتادان تابلو است.

81001697-5433998

وی معتادان تابلو را افراد مستعد برای ایجاد ناامنی در جامعه خواند و افزود: این افراد به جهت ناتوانی در جسم و همچنین در تفکر صحیح، مترصد فرصت ها برای بدست آوری پول جهت رفع نیازهای خود بوده و خطری برای همه محسوب می شوند.

شعبانی با اعلام اینکه احساس خطر همگانی باید احساس مسئولیت همگانی را بدنبال داشته باشد، تصریح کرد: صرف جمع آوری معتادان تابلو ممکن است تسکین آنی یا موقت جامعه را بدنبال داشته باشد ولی این افراد دوباره به جامعه بازگشته و روند نامطلوب خود را ادامه خواهند داد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت دستگیری و جمع آوری معتادان تابلو را کار روزمره پلیس نامید و اظهار کرد: چهره این افراد کاملا برای پلیس مبرهن بوده و آنان نیز به خوبی احساس خطر از پلیس را درک می کنند.

وی با بیان اینکه اگر این افراد نسبت به آحاد جامعه و خانواده احساس خطر کنند بالاجبار راهی برای بهبود خود پیدا خواهند کرد، افزود: به وجود آمدن محیط امن در خانه یا در نقاطی خاص برای این قبیل افراد، آنان را برای استمرار در استعمال مواد مخدر و همچنین ناهنجاری در جامعه سوق می دهد.

رئیس پلیس شهرستان رشت گفت: اگر می خواهیم به سلامت در جامعه امیدوار باشیم باید احساس مسئولیت خود را نسبت به این قبیل افراد از جامعه که بیمار و معضل تلقی می شوند، افزایش دهیم.

سرهنگ شعبانی به فعالیت پلیس رشت در جمع آوری معتادان تابلو در ۴۸ ساعت گذشته نیز اشاره کرد و گفت: اکیپ های عملیاتی پلیس در این مدت ۲۶ معتاد تابلو را در نقاط مختلف جمع آوری و جهت سیر مراحل قانونی به مراکز مربوطه معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان پلیس را همیار مردم این شهرستان نامید و از مردم خواست، در هر ساعتی از شبانه روز که به پلیس احساس نیاز کردند، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ایسنا/

Share