امام جمعه موقت رشت

بوی تعفن اجازه نمی‌دهد انسان از کنار زرجوب و گوهررود عبور کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه موقت رشت گفت: بوی تعفن رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت آزاردهنده است و این دو رودخانه متولی مشخصی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه موقت رشت گفت: بوی تعفن رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت آزاردهنده است و این دو رودخانه متولی مشخصی ندارد.
حجت‌الاسلام یوسف صدیق‌عربانی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب اظهار کرد: انسان ماه بسیار نورانی 13910416000130_PhotoAرجب را در روح و جان خود احساس می‌کند.

وی به نقش دعا در سلامت انسان‌ها اشاره کرد و افزود: انسان امروز با توجه به رفاه مادی سرگردان و بی‌پناه است.

خطیب موقت رشت با بیان اینکه انسان با پناه بردن به خداوند احساس تنهایی نمی‌کند، تصریح کرد: از فرصت ماه رجب باید بیشترین استفاده را ببریم ضمن اینکه دعا سند امتیاز مسلمانان است و دعا انسان را از بلاها نجات می‌دهد.

وی علم و فناوری در انسان‌ها را مفید دانست و خاطرنشان کرد: علم و فناوری در سلامت جان و روح انسان کافی نیست و باید اعتقادها را حفظ کنیم.

صدیق‌عربانی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم شیاطین اعتقادهای جامعه را بدزدند، گفت: انسان بدون معنویت از بین می‌رود و متلاشی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دعا انسان را از شر دشمنان نجات می‌دهد و موجب افزایش روزی می‌شود، یادآور شد: دعا اسلحه مومن بوده و دارای شرایطی است که اگر به آن عمل شود انسان نتیجه می‌گیرد.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به گزارش ضد ایرانی آمریکا علیه ایران در هفته گذشته تصریح کرد: بسیاری از مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ترور شدند و دست آمریکا در این زمینه رو شده است.

وی افزود: مردم ایران پشتیبان ولات فقیه هستند و با هوشمندی دشمن را شناسایی می‌کنند.

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ‌اقدامی علیه انقلاب اسلامی نمی‌توانند انجام دهند، خاطرنشان کرد: آمریکا تروریسم واقعی است.

وی به وضعیت رودخانه‌های زرجوب و گوهررود اشاره کرد و متذکر شد: بوی تعفن اجازه نمی‌دهد انسان از کنار این دو رودخانه عبور کند و متولی این رودخانه‌ها مشخص نیست.

صدیق‌عربانی خواستار توجه شورا و شهرداری رشت به رودخانه‌های زرجوب و گوهررود شد و یادآور شد: مجمع نمایندگان گیلان ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب را از طریق اعتبارات ملی پیگیری کنند.

وی محیط زیست را حق تمام مردم خواند و تصریح کرد: اغماض مسئولان موجب حق‌کشی مردم می‌شود./فارس

Share