هواداران داماش با هزینه شخصی به اصفهان می‌روند

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،احمدی‌سراوانی با اشاره به دیدار حساس روز یکشنبه داماش گیلان با ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: کاروان داماش گیلان صبح امروز ،شنبه۱۶فروردین با اتوبوس عازم تهران می‌شود و پس از برگزاری یک جلسه تمرین در این شهر برای دیدار با ذوب آهن بعد از ظهر شنبه با هواپیما به […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،احمدی‌سراوانی با اشاره به دیدار حساس روز یکشنبه داماش گیلان با ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: کاروان داماش گیلان صبح امروز ،شنبه۱۶فروردین با اتوبوس عازم تهران می‌شود و پس از برگزاری یک جلسه تمرین در این شهر برای دیدار با ذوب آهن بعد از ظهر شنبه با هواپیما به اصفهان خواهد می‌رود.

10171211_686180778114177_2113869030_nوی افزود: به همین دلیل امکان برگزاری تمرین در زمین فولادشهر را نداریم و با آمادگی کامل به دیدار ذوب‌آهن اصفهان می‌رویم.

مدیر رسانه‌ای داماش گیلان با اشاره به اعزام هواداران این تیم به اصفهان، گفت: همانطور که پیشتر هم گفته بودم، ما به دلیل مشکلات مالی توانایی اعزام هوادار را نداریم و برخلاف میل باطنی متاسفانه نمی‌توانیم از یار دوازدهم خود سود ببریم، اما گروهی از هواداران داماش با هزینه شخصی قصد دارند تا تیم محبوب خود را در این سفر همراهی کنند که این سبب خوشحالی بازیکنان و کادر فنی است.

احمدی‌سراوانی در مورد اقدام باشگاه ذوب آهن مبنی بر رایگان اعلام کردن تماشای این مسابقه در اصفهان، خاطرنشان کرد: این نوع حرکات به یقین با ساختار لیگ حرفه‌ای در تضاد است و برای ما تازگی دارد، چرا که داماش ازشهری می‌آید که در روزی که قرار بود مسابقه به دستور کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار شود، پشت در ورزشگاه عضدی جمعیت انبوهی هوادار جمع می‌شدند.

وی تصریح کرد: به هر حال همانطور که گفتم، تماشاگران ما با هزینه شخصی دارند به اصفهان می آیند و این شاید بزرگترین سنگ محکی برای قیاس یک تیم پرطرفدار با تیم های کم تماشگر باشد.

مدیر رسانه‌ای داماش گیلان در ارتباط با خبر حضور امیر عابدینی در اصفهان گفت: تاکنون رسم نبوده که در سفرهای سایر شهرها، مهندس عابدینی تیم را همراهی کند، ولی حساسیت این بازی و احتمال بعضی اتفاقات حاشیه‌ای سبب شده تا هواداران و بازیکنان و کادر فنی داماش دوست داشته باشند که ایشان تیم را در اصفهان همراهی کنند که البته هنوز آمدن آقای عابدینی مسجل نشده است.

احمدی‌سراوانی، با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان داماش برای ماندگاری در لیگ برتر گفت: داماش در لیگ برتر می‌ماند و امیدواریم نظارت سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این دو هفته پایانی سبب دلگرمی تیم‌ها را فراهم کند.

تسنیم/

Share