مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان خواستار برخورد با رسانه‌های التهاب‌آفرین درخصوص هدفمندسازی یارانه‌ها شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام والمسلمین جمال یاری شامگاه شنبه در جلسه کارگروه اطلاع‌رسانی، ارتباطات و تبلیغات مرحله دوم اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها در گیلان اظهار کرد: فعالیت بعضی از سایت‌ها و افراد در مواقعی با نیت خاص برای دامن زدن به برخی از مسائل مضاعف می‌شود.  وی با بیان اینکه بعضی از سایت‌ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام والمسلمین جمال یاری شامگاه شنبه در جلسه کارگروه اطلاع‌رسانی، ارتباطات و تبلیغات مرحله دوم اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها در گیلان اظهار کرد: فعالیت بعضی از سایت‌ها و افراد در مواقعی با نیت خاص برای دامن زدن به برخی از مسائل مضاعف می‌شود.

yarane وی با بیان اینکه بعضی از سایت‌ها پیرامون اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها مطالبی را از سال گذشته منتشر کردند، افزود: سایت‌های مذکور معتقدند دریافت یارانه حق همه است و دولت حق حذف هیچ یارانه‌ای را ندارد.

یاری اطلاع‌رسانی برای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در روستاها را محدود خواند و بیان کرد: فرمانداران با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای پر جمعیت می‌توانند در زمینه اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به مطرح شدن شایعه در تاکسی‌ها، مغازه‌ها و بعضی از محافل که دسترسی مردم به رسانه مورد اطمینان نیست، تصریح کرد: به رسانه‌ها و سایت‌هایی که نقش تخریبی دارند و به مسائل دامن می‌زنند باید تذکر داده و برخورد شود./فارس

 

Share