مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد

جریمه ۱۶ مرکز متخلف ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا قشلاقی در جریان بازدید از مراکز ثبت‌‌نام هدفمندی رایانه‌ها در این شهر اظهار کرد: در ابلاغیه‌ای مبلغ هزینه ثبت‌نام فرم یارانه‌ها ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه ۱۶ مرکز متخلف ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها در رشت خبر داد.

taziratرضا قشلاقی در جریان بازدید از مراکز ثبت‌‌نام هدفمندی رایانه‌ها در این شهر اظهار کرد: در ابلاغیه‌ای مبلغ هزینه ثبت‌نام فرم یارانه‌ها ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از همکاران تعزیرات حکومتی استان در این راستا بازرسی‌های لازم را انجام دادند، تصریح کرد: یک تیم مشترک کار بازرسی از مراکز ثبت‌نام را انجام دادند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خاطرنشان کرد: در بازرسی از برخی واحدها تعداد ۱۶ واحد از مراکز ثبت‌نام رشت به دلیل تخلفات جریمه شدند.

وی تخلف این واحدهای مراکز را نصب نکردن نرخ ثبت‌نام و دریافت هزینه گران از متقاضیان برای ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد.

قشلاقی از تداوم این بازرسی‌ها در طول ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها از متقاضیان در مراکز مورد نظر خبر داد و یادآور شد: با متخلفان برخورد جدی صورت می‌گیرد./فارس

 

Share