مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

محور منجیل چهارخطه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، شعبانعلی خاوری با اشاره به اینکه گیلان یکی از استان‌های مهمانپذیر در کشور است، اظهار کرد: هرساله خیل زیاد مسافران به استان سرسبز گیلان عزیمت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، شعبانعلی خاوری با اشاره به اینکه گیلان یکی از استان‌های مهمانپذیر در کشور است، اظهار کرد: هرساله خیل زیاد مسافران به استان سرسبز گیلان عزیمت می‌کنند.

DSC00053وی افزود: به دلیل عدم تکمیل آزاد راه قزوین‌ـرشت، در محدوده منجیل و رودبار همیشه با ترافیک سنگین مواجه بودیم و این موجب می‌شد تا مهمانان با مشکل و اتلاف وقت زیادی به مرکز استان عزیمت کنند که در یک کار عمرانی شبانه‌روزی توانستیم به طول دو کیلومتر این محور را با ایمنی کامل در ساعات پایانی سال ۱۳۹۲ به اتمام برسانیم تا تردد مسافران عزیز به این استان با حداقل ترافیک و ایمنی تردد کامل برقرار شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا نیز از سمت قزوین به منجیل و در ادامه آزادراه با تکمیل و آسفالت چهار کیلومتر مسیری را تکمیل کردیم تا خودروها بدون اینکه وارد شهر منجیل شوند به صورت کمربندی از این شهر عبور کنند.

این مسئول از رانندگانی که قصد تردد در محور مذکور را دارند خواست تا با احتیاط و رعایت کامل اصول رانندگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه ویژه به علایم سفری راحت و ایمن را در این ایام داشته باشند ضمنا هموطنان عزیز می‌توانند از طریق شماره تلفن گویای ۱۴۱ و پیامک ۱۰۰۰۰۰۱۴۱ و شماره تلفن پاسخگوی ۳۲۱۱۱۱۱ -۰۱۳۱ به صورت شبانه‌روزی از آخرین وضعیت راه‌های گیلان باخبر شوند.

Share