معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان

عملکرد مدیران گیلان ارزیابی می‌شود/تاریخ جنگ نیازمند مستندسازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت: عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان به لحاظ فعالیت‌های انجام شده و حضور در جلسه‌ها ارزیابی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت: عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان به لحاظ فعالیت‌های انجام شده و حضور در جلسه‌ها ارزیابی می‌شود.

ahmad1محمد احمدی‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ویژه‌برنامه‌های سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در گیلان اظهار کرد: تشکیل جلسه‌ها در استانداری به دلیل اهمیت موضوع است.

وی به ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان به لحاظ فعالیت‌های انجام شده و حضور در جلسه‌ها اشاره کرد و افزود: حضور مدیران در جلسه‌ها مهم است.

احمدی‌پور با اشاره به نامگذاری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۳، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اقتصاد و فرهنگ را محور برنامه‌ها اعلام کردند و اگر موضوع‌های فرهنگی خوب پالایش شود در جامعه به‌ویژه در بخش اشتغال تاثیرگذار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به وقوع حوادث مهم در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بعضی از حوادث مانند آزادسازی خرمشهر بی‌بدیل هستند و جایگزین ندارند.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر تاثیر بزرگی در امور خارجی و داخلی کشور داشته است، خاطرنشان کرد: عملیات آزادسازی خرمشهر راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاند.

احمدی‌پور آزادسازی خرمشهر را سبب ایجاد شور و شوق بین مردم خواند و یادآور شد: تاریخ جنگ نیازمند مستندسازی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان بر برگزاری یادواره شهدا تاکید کرد و افزود: ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر نیازمند برنامه‌ریزی است.

وی خواستار سرمایه‌گذاری دستگاه‌های فرهنگی گیلان در زمینه ارزش‌های دفاع مقدس شد و اظهار کرد: امام (ره) نظام اسلامی را بر مبنای راهبرد اعتقادهای دینی و مردم‌محوری پایه‌گذاری کرد.

احمدی‌‌پور با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور بدتر از دوران فتح خرمشهر نیست، تصریح کرد: اکنون با اعتماد و اعتقاد می‌توان بر مبانی فرهنگ بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان مناسبت‌ها را فرصتی برای برطرف شدن مشکلات دانست و بیان کرد: دانشگاه‌ها دارای افراد با فکر هستند و مدیران با استفاده از نخبگان در جلسه‌ها با ایده‌های جدید حضور پیدا کنند.

وی در پایان با تبریک فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: رژه نیروی مسلح مستقر در گیلان روز جمعه هفته جاری در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود./فارس

 

Share