استقبال گسترده گردشگران در روز طبیعت از منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،گردشگران روز ملی طبیعت را در منطقه آزاد انزلی گرامی داشتند و با استفاده از امکانات موجود در بزرگترین طرح ساحلی و گردشگری استان و تسهیلات ارائه شده از سوی این سازمان، لحظات خوش و مفرحی را در کنار خانواده خود گذراندند.  منطقه آزاد انزلی در روز طبیعت میزبان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،گردشگران روز ملی طبیعت را در منطقه آزاد انزلی گرامی داشتند و با استفاده از امکانات موجود در بزرگترین طرح ساحلی و گردشگری استان و تسهیلات ارائه شده از سوی این سازمان، لحظات خوش و مفرحی را در کنار خانواده خود گذراندند.

SONY DSC منطقه آزاد انزلی در روز طبیعت میزبان گردشگران زیادی از شهرهای مختلف کشور بود که به همراه خانواده های خود این روز را در محدوده فاز تجارت و گردشگری منطقه سپری کردند. ده ها هزار مسافر و گردشگر در روز سیزدهم فروردین از ساعات ابتدایی صبح وارد منطقه شده تا با حضور در اماکن گردشگری و تجاری، روز طبیعت را گرامی داشتند.همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری در منطقه آزاد انزلی با ارایه اجناس در قالب کالای همراه مسافر از استقبال قابل توجهی برخوردار بوده اند.

این سازمان که از هفته‌ها قبل خود را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی کرده بود، در این روز نیز با بسیج همه واحدها و امکانات، تمام سعی خود را به‌کار بست تا مسافران و گردشگران روز خوشی را در این منطقه سپری کنند. در این روز افزون بر ۱۰۰ نفر از مدیران و پرسنل سازمان در کمیته های فرهنگی،اقتصادی، راهور و انتظامی، پشتیبانی، خدمات عمومی و عمرانی، امداد ونجات، اطلاع رسانی و ارزیابی عملکرد در قالب ستاد خدمات سفر منطقه، مشغول خدمات رسانی تمام وقت به گردشگران بودند.

فعالیت ستاد خدمات سفر منطقه آزاد انزلی، در محدوده فاز تجاری-گردشگری این منطقه باهدف راهنمایی و ارائه خدمات سریع و همه جانبه به مسافرین محترم، ساخت تندیس های مشاهیر گیلان در باغ مجسمه منطقه آزاد انزلی در کنار توزیع ۵۰۰۰ جلد کتاب « نقاشی و خاطرات من در بندرانزلی»، به منظور آشنایی خانواده ها و خردسالان با جاذبه های گردشگری منطقه و استان، حضور خبرنگاران شبکه های صدا و سیما و توزیع نقشه گردشگری گیلان و منطقه از جمله اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد سفر سازمان منطقه آزاد انزلی برای ایجاد لحظاتی متفاوت برای مسافرین محدوده این منطقه است که مورد توجه مسافرین قرار گرفت.

گسترش فضای طرح ساحلی، افزایش فضای سبز محدوده منطقه، نورپردازی و ساخت

۲۶ آلاچیق جدید و مدرن در طرح ساحلی و نوسازی آلاچیق ها، افتتاح پروژه راه انحرافی تقاطع غیر همسطح به منظور رفع مشکل ترافیکی سالهای گذشته گردشگران ورودی، بازسازی سرویس های بهداشتی و مبلمان شهری محدوده این منطقه و بهسازی پارکینگ محدوده فاز تجارت منطقه آزاد انزلی، بخشی از اقدامات و تمهیدات انجام شده از سوی این سازمان به منظور تأمین آسایش بیشتر گردشگران ورودی به مجموعه طرح ساحلی و محدوده فاز تجارت این منطقه را شامل می شود

Share