دومين ديدار چهره به چهره شهردار رشت با شهروندان

رفع مشکلات شهروندان مبانی سیاست مدیرت شهری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزادومین دیدار چهره به چهره شهردار رشت با شهروندان برگزار شد.شهردار رشت با تاکید بر ارتقاء و تحول در رویکرد خدمات رسانی، تصریح کرد: شناسایی نیازها و اجرای دقیق برنامه توزیع عادلانه خدمات برای همه شهروندان، محور اقدامات و تغییرات در خدمات شهر خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزادومین دیدار چهره به چهره شهردار رشت با شهروندان برگزار شد.

محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت در این دیدار که با حضور معاونین و مدیران شهرداری و جمع کثیری از مردم در مسجد امام حسن عسگری پل طالشان رشت برگزار شد گفت: مرتفع نمودن مشکلات پیش رو، در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان مبنای سیاست های مدیریت شهری است و این سیاست گذاری ها با توجه به توان انسانی و ظرفیت خدماتی شهرداری، تعیین می شود.

وی محور برنامه ریزی ها در سال آتی را مطالبات شهروندان دانست و عنوان داشت: با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا اقداماتمان با نیازهای شهروندان همسو باشد. وی همچنین حضور جوانان در صف نمازگزاران را مایه مباهات خواند و افزود: اعتقاد عملی به موازین دینی سرچشمه ی توفیقات در همه ابعاد زندگی است.

شهردار رشت در ادامه با تاکید بر ارتقاء و تحول در رویکرد خدمات رسانی، تصریح کرد: شناسایی نیازها و اجرای دقیق برنامه توزیع عادلانه خدمات برای همه شهروندان، محور اقدامات و تغییرات در خدمات شهر خواهد بود.

وی در خاتمه هدف اصلی شهردای رشت را خدمتگذاری به مردم خواند و اظهار امیدواری کرد: با تعامل مستمر مردم و مسئولین گامهای مثبت در راستای تغییر سیمای شهری موثر تر و سریع تر برداشته شود.

در ادامه این دیدار شهروندان نیز مطالبات و خواسته های خود را با مسئولین در میان گذاشتند.rasht-rasht

Share