با برگزاري مراسم معارفه

جعفر نخستین رسما شهردار تالش شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا«جعفر نخستین» شهردار جدید شهر تالش معرفی شد.فرماندار شهرستان تالش ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار تالش اظهار کرد: برآیند تمام کارها باید به جلب رضایت مردم منتهی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا«جعفر نخستین» شهردار جدید شهر تالش معرفی شد

تالشفرماندار  شهرستان تالش ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار تالش اظهار کرد: برآیند تمام کارها باید به جلب رضایت مردم منتهی شود.

علی فتح‌اللهی افزود: در دولت تدبیر و امید هنر اعضای شورا باید در راستای افزایش مشارکت و کاهش هزینه‌ها باشد بنابراین برنامه‌ریزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با قدردانی از تلاش‌های «جهانبخش خدابخشی» سرپرست شهرداری تالش خطاب به «جعفر نخستین» شهردار جدید این شهر گفت: به شهری وارد شدید که فکر و توانمندی و بستر مناسب وجود دارد و باید آماده همکاری، همدلی و همفکری برای خدمت به مردم باشیم.

مدیر کل شهری و امور شوراهای استانداری گیلان نیز در جلسه مذکور مردم تالش را فهیم، فرهیخته و ریشه‌دار خواند و اظهار کرد: خصوصیات یک شهردار موفق دانش‌محوری و توانایی انجام کارهای سخت و مشارکت‌مداری و انتقادپذیری است.

فرهاد کرمی افزود: استفاده از مشارکت مردمی خدمات‌رسانی به مردم را آسان‌تر و بهتر می‌کند.

وی تعامل با پرسنل و همکاران شهرداری و احترام به زیرمجموعه و شنیدن مشکلات آنها را کمک به یک فضای آرام و توأم با تعامل عنوان کرد.

این مسئول آمدن شهردار جدید به تالش را موجب خیر و برکت برای این شهر دانست و اعضای شورای شهر را مجموعه‌ای وحدت‌آفرین و تحصیلکرده خواند که باید شهردار را به عنوان مدیر اجرایی هدایت و حمایت کنند.

جعفر نخستین نیز با قدردانی از حسن نظر اعضای شورای اسلامی شهر و استاندار، فرماندار، امام جمعه و نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، خواستار همکاری و همراهی مردم و مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم تالش شد.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور از تلاش‌های جهانبخش خدابخشی قدردانی و حکم شهرداری جعفر نخستین توسط فرماندار تالش به وی اعطا شد./فارس

Share