مدیرکل آموزش و پرورش گیلان عنوان کرد :

تقویت بنیه فرهنگی دانش‌ آموزان راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه مربیان پرورشی حلقه اتصال تعلیم و تربین بین دانش آموزان، آموزش و پرورش و جامعه هستند، گفت: تقویت بنیه فرهنگی دانش‌ آموزان راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدی حاجتی ظهر دیروز در جمع مربیان و معاونین پرورشی این شهرستان، اظهار کرد: مربیان پرورشی حلقه اتصالی بین دانش آموزان و آموزش و پرورش هستند.

hajati3وی با بیان اینکه باید به صورت حساب شده از نیروهای انسانی بهره بگیریم، افزود: در این مقطع اقتصاد مقاومتی وظیفه ما است که از همه توان، نیرو و ظرفیت برای رشد و توسعه کشور استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه علم و عمل در کنار هم ساختار آموزشی را کامل می کنند، گفت: باید فضای هم اندیشی و فضای نقد برای دانش آموزان فراهم شود.

حاجتی از مدیران و مربیان خواست در صف نماز جماعت حضور داشته باشند و دراین باره، تصریح کرد: این کار از ساعت‌ها سخنرانی تاثیرگذارتر است.

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی ایمان دانش آموزان را نشانه گرفته است، افزود: در جمهوری اسلامی بستر برای مقابله با تهاجم فرهنگی فراهم است و باید بنیه فرهنگی بچه‌ها را تقویت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان روزهای خوشی را برای مجموعه آموزش و پرورش پیش بینی کرد و گفت: ما از زمستان به سمت بهار در حال حرکت هستیم و در سال ۹۳ اتفاقات خوبی رقم می‌خورد./تسنیم

Share