رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی گیلان خبر داد

احتمال بارش باران و برف در ارتفاعات استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اداره پیش‌بینی سازمان هواشناسی گیلان از کاهش دما و احتمال وزش باد در ساعات آینده در گیلان خبر داد و گفت: فردا یکشنبه در ارتفاعات گیلان باران می‌بارد و احتمال بارش برف نیز دور از انتظار نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ابوالقاسم شفیعی با اشاره به وضعیت آب و هوای گیلان، اظهار کرد: نقشه‌های پیش‌یابی نشان دهنده تقویت سامانه پرفشار در سطح زمین و وجود جریانات ناپایدار در سطوح فوقانی جو است.139211011228546721955813

وی با اشاره وضعیت هوای گیلان در سه  روز آینده، گفت: امروز در بیشتر مناطق استان، هوا ابری و همراه با بارندگی متناوب است.

رئیس اداره پیش‌بینی سازمان هواشناسی گیلان، از کاهش دما و احتمال وزش باد در ساعات آینده در گیلان خبر داد و گفت: فردا یکشنبه در ارتفاعات گیلان باران می‌بارد و احتمال بارش برف نیز دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه در روز دوشنبه ۵ اسفند جاری به تدریج با کاهش ابر در آسمان استان مواجه می‌شویم، افزود: در روز دشنبه ارتفاعات گیلان صاف تا قسمتی ابر است.

شفیعی با اشاره به اینکه بیشینه دمای استان در ساعات گذشته مربوط به شهر رشت با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد بود، بیان کرد: کمترین دما مربوط به ایستگاه جیرنده با دمای ۱- درجه سانتی‌گراد بوده است.

رئیس اداره پیش‌بینی سازمان هواشناسی گیلان گفت: بیشتری و کمترین دمای هوا در ایستگاه فرودگاه رشت به ترتیب ۲۵ و ۷ درجه سانتی‌گراد ثبت شد./تسنیم

Share