با دستور مقام محترم قضایی

م.خ و ف.ظ از عوامل تولید کلیپ غیراخلاقی هتل کادوس رشت بازداشت شدند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ۲ تن از عوامل تولید کلیپ غیر اخلاقی در هتل کادوس رشت ، ساعت ۱۹.۱۰ دیروز (پنجشنبه) با دستور مقامات قضایی استان و توسط پرسنل زحمتکش پلیس امنیت فرماندهی انتظامی گیلان پس از تعقیب و مراقبت بازداشت شدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ۲ تن از عوامل  تولید کلیپ غیر اخلاقی در هتل کادوس رشت ، ساعت ۱۹.۱۰ دیروز (پنجشنبه) با دستور مقامات قضایی استان و توسط پرسنل زحمتکش پلیس امنیت فرماندهی انتظامی گیلان  پس از تعقیب و مراقبت بازداشت شدند.

در بین بازداشت شدگان نام “م-خ “و “ف -ظ” به چشم می خورد خبرهای رسیده حاکی ازاین است که هنوز خواننده این کلیپ و بازیگر زن این کلیپ بازداشت نشده اند

شنیده شده است مقام محترم قضایی برای هر م.خ قرار بیست میلیونی و ف.ظ قرار پانزده میلیونی صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا  چندی  پیش خبری مبنی بر پخش کلیپی با نام «صدامو داری؟» با صدای یکی از خواننده های زیر زمینی تولید شده در استان گیلان به گوش رسید. وقتی کلیپ مورد بررسی قرار گرفت نکات عجیبی دیده شد.

م .خ  فرزند ا.خ چندی قبل با همکاری یکی از خواننده های رپ اقدام به انتشار کلیپی کرده است که در آن علاوه بر وی چهره های گیلانی دیگری مانند ف.ظ، ب.ح حضور دارند.

خواننده این کلیپ غیر اخلاقی شخصی به نام آرمین زارعی ملقب به (۲afm) می باشد که با همکاری رپر های زیر زمینی به تولید کلیپهایی در سطح کلیپهای غربی پرداخت که توسط شبکه های ماهواره ای منتشر می شد.

Untitled-22-500x281 Untitled-11-500x280 Untitled-5-500x283 Untitled-6-Recovered-500x341

 

Share