مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري رشت :

مشارکت شهروندان را در بارش برف خواستاریم/آمادگی کامل شهرداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از آغازین ساعات بارش برف ، جلسات مستمر ستاد حوادث غیر مترقبه شهرداری رشت به ریاست جناب آقای خلیلی شهردار رشت آغاز گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیازمیرزا از آغازین ساعات بارش برف ، جلسات مستمر ستاد حوادث غیر مترقبه شهرداری رشت به ریاست جناب آقای خلیلی شهردار رشت آغاز گردید.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت با اشاره به این مطلب که شهروندان دغدغه تامین ما یحتاج خویش را نداشته باشند گفت : تمامی معابر و خیابان های اصلی شهر باز می باشد .

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشتوی افزود : بر اساس جلسات برگزار شده ، تقسیم وظایفی برای تمام حوزه ها و مناطق شهرداری رشت صورت پذیرفت و مدیران مناطق پنج گانه شهرداری به همراه نیروهای زیر مجموعه به صورت آماده باش در سطح شهر حضور دارند و اقدامات لازم را جهت بازگشایی محورها و شریان های اصلی انجام خواهد داد که در این راستا مشارکت شهروندان نیز طلب می گردد. علیرضا حسنی افزود : با تلاش تمامی همکاران مان در مجموعه شهرداری در صدد هستیم که بارش برف ۹۲ را به خاطره ای دلنشین برای شهروندان مبدل نماییم و در این راستا همراهی صمیمانه مردم عزیز شهر رشت می تواند رافع بسیاری از مشکلات باشد.. وی افزود : اگر در روزهای آتی برف شدت بیشتری یافت ، نسبت به پاکسازی محلات و کوچه های فرعی نیز اقدام خواهد گردید ، در این راستا انتظارمان از شهروندان این است که حتی المقدور از تردد خودروهای شخصی در خیابان ها خودداری نمایند و از اتوبوس های و تاکسی های عمومی بهره مند گردد و در صورت استفاده از خودورهای شخصی از پارک آن در حاشیه خیابان ها اجتناب نمایند.

حسنی تصریح کرد : شهروندان به علائم هشداردهنده نوار حفاری های دقت نمایند ، همچنین زمان برف روبی سقف منازل از ریختن برف در کوچه ها خودداری کنند .

وی گفت :سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت نیز به طور شبانه روزی آماده دریافت مسائل شهروندان به منظور رفع مشکلات آنان می باشد همچنین حضور تعمیرکاران خودرو در سطح شهر نیز از جمله اقدامات شهرداری رشت برای رفع مشکلات ماشین های جا مانده در برف می باشد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت عدم تردد سالخوردگان و کودکان در زمان یخبندان را از دیگر انتظارات برشمرد و افزود : همگی با یکدیگر همت نماییم تا از مشکلات احتمالی در زمان بارش برف جلوگیری نماییم و زمستانی دلنشین را به ارمغان آوریم.

Share