لاهوتی:بخش کشاورزی محور توسعه لنگرود است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزی از دیر باز به ویژه کشاورزی آبی زیر بنای اقتصاد ملی ومنبع اصلی رشد توسعه بوده است. مهرداد لاهوتی  افزود: در دنیای امروز اقتصاد، صنعت، کشاورزی، مدیریت بر محور دانش استوار شده است. وی تاکید کرد: استراتژی توسعه کشور به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزی از دیر باز به ویژه کشاورزی آبی زیر بنای اقتصاد ملی ومنبع اصلی رشد توسعه بوده است.
مهرداد لاهوتی  افزود: در دنیای امروز اقتصاد، صنعت، کشاورزی، مدیریت بر محور دانش استوار شده است.

lahoti1وی تاکید کرد: استراتژی توسعه کشور به رقابت پذیری با رویکرد جهانی و توسعه بخش خصوصی تکیه دارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه حاصل از برنامه های توسعه نشان می دهد تبدیل مزیت های طبیعی و نسبی به مزیت های رقابتی از عوامل اصلی توسعه پایدار در بخش کشاورزی است.

وی افزود: مکانیزاسیون کشاورزی و به کارگیری تجهیزات مرتبط باعث ارتقا بهره وری و ایجاد ارزش افزوده بیشتر از یک محصول می شود.

لاهوتی در ادامه با بیان اینکه برای حفظ امنیت غذایی استفاده از تکنولوژی های پیشرفته الزامی است، اظهارداشت: استفاده از ابزارهای پیشرفته برای مدیریت، بازاریابی و خدمات برای رقابت پذیری بخش کشاورزی و توسعه پایدار امری ضروری است.

وی اذعان داشت: توسعه همه جانبه کشور در گرو استفاده از تمام ظرفیت های علمی در همه زمینه ها به ویژه کشاورزی و صنعت و توجه به زیر ساخت های آن است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: اهمیت توسعه بخش کشاورزی و تولید را باید جدی گرفت چون این بخش نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارد.

وی در ادامه بخش کشاورزی را محور توسعه این شهرستان دانست و افزود: بخش کشاورزی یکی از مولفه ‌های تولید ملی است.

لاهوتی بیان داشت: لنگرود در بخش کشاورزی و دامپروری دارای استعدادها و ظرفیت‌های فراوانی است که باید با تلاش و تامین زیرساخت‌ های لازم زمینه توسعه بخش کشاورزی و شهرستان را فراهم کرد.

وی ادامه داد: استفاده از شیوه ‌های نوین کشاورزی و آبیاری باید در بخش کشاورزی بیشتر مورد توجه قرار گیرد./مهر
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share