مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان

رفع مشکلات فرهنگیان از اولویتهای کاری من است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدی حاجتی، برآورده کردن انتظارات فرهنگیان و رفع مشکلات آنان را از اولویتهای کاری خود دانست وخاطرنشان ساخت: تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات فرهنگیان عزیز استان گیلان بکار خواهم گرفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش ,مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با حضور در جمع فرهنگیان منطقه سنگر، بر رفع مشکلات فرهنگیان تاکید کرد.

مهدی حاجتی در جمع مدیران مجتمع و مستقل منطقه سنگر،ابتدا نکاتی را در خصوص اصول مدیریت و بحث توانمند سازی مدیران بیان نمود.

hajati وی، برآورده کردن انتظارات فرهنگیان و رفع مشکلات آنان را از اولویتهای کاری خود دانست وخاطرنشان ساخت: تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات فرهنگیان عزیز استان گیلان بکار خواهم گرفت .

وی ازمدیران مدارس منطقه سنگر بعنوان سرمایه های ارزشمند تعلیم و تربیت در استان گیلان نام برد

وی از مدیران خواست تا با مشارکت مسئولین و کارشناسان اداره، سرگروههای آموزشی، انجمن اولیاء و مربیان و سایر نهادهای تأثیرگذار و همچنین با بهره گیری از روش های مدیریتی خاص خود در مدارس، در جهت ارتقاء سطح علمی منطقه و استان تلاش کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در ادامه به تببین اصول مدیریت و ویژگیهای یک مدیر موفق پرداخت وتصریح کرد: یکی از اصول مدیریت، تصمیم گیری صحیح در موارد خاص است که مدیران منطقه سنگر تا کنون نشان داده اند در این زمینه از توانایی بالقوه ای برخوردارند.

وی خطاب به جامعه فرهنگیان استان گفت: اگر در جایی مشکلی را مشاهده نمودید ،سعی کنید در حد توان خودتان نسبت به رفع آن مشکل اقدام کنید و هیچگاه خودتان را جدای از نظام آموزش و پرورش ندانید.

وی تاکید کرد: من از کلیه فرهنگیان و دانش آموزان می خواهم که اگر ایرادی در مدیریت آموزش و پرورش از مسئولین منطقه ای گرفته تا من مدیرکل مشاهده نمودید، اطلاع رسانی کنید که این یک سنت حسنه خواهد بود.

گفتنی است : در ابتدای این جلسه، رئیس اداره سنگر ضمن خیرمقدم به مدیر کل آموزش و پرورش گیلان و هیئت همراه، گزارشی از اقدامات انجام شده در طول سال تحصیلی گذشته را ارائه نمود.

منوچهر نصیری مقدم اظهار داشت: آموزش و پرورش منطقه سنگر دارای نیروی انسانی با ظرفیت بسیار بالایی است .

براساس این خبر؛ در این جلسه توسط گروه تواشیح دانش آموزان دبستان ابن سینا سنگر تواشیح زیبایی قرائت شد ،سپس چند تن از مدیران در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی سخنانی را مطرح نمودند . در پایان این جلسه، از تعدادی دانش آموز حائز رتبه های برتر توسط مدیر کل آموزش و پرورش با لوح سپاس و هدیه ای قدردانی شد.

Share