استاندار گيلان در مراسم گلباران مزار شهدا

جای خوشحالی است که پس از ۳۵ سال با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی همچنان در صحنه حضور داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار هنگام نواختن زنگ انقلاب در مزار شهدای رشت افزود: امروز جای خوشحالی است که پس از ۳۵ سال با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی همچنان در صحنه حضور داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزادکتر محمد علی نجفی در این مراسم که قشرهای مختلف مردم ، خانواده های معظم شهداء و جمعی از مسئولان ، فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند با تبریک فرارسیدن ایام ا… دهه ی مبارک فجر گفت : ملت ایران با پیروزی انقلاب همگی یکپارچه خواهان جمهوری اسلامی ایران بودند و کمتر حکومتی در دنیا وجود دارد که همه ی آحاد آن پس از انقلاب این خواسته را با رأی حدود ۹۹ درصدی نشان دهند.

 استاندار گیلان افزود : پس از گذشت ۳۵ سال از انقلاب اسلامی ایران مایه ی مباهات ما است که ملت ایران با همان شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی ایران در صحنه حضور دارند .

najafiدکتر محمد علی نجفی افزود : رئیس جمهوری ایران نیز با همین دیدگاه و با همان شعار نه شرقی و نه غربی که امام راحل (ره) در دوازده هم بهمن در بهشت زهرای تهران فرمودند در سازمان ملل متحد و سخنرانی می کند .

وی افزود : دولتمردان کشورمان با بهره گیری از این سیاست ،عزتمندانه و با اقتدار در تمام مذاکرات ومجامع جهانی برای احقاق حقوق ملت ایران حضور می یابند .

دکتر نجفی با اشاره به بهره برداری از طرح های عمرانی در ایام ا… دهه ی مبارک فجر گفت : با بهره برداری از این طرح ها مردم بیشتر خد مات نظام را احساس می کننذ .

وی همچنین از حضور مردم و تلاشهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دستگاههای مسئول برای برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدر دانی کرد و گفت : امیدواریم امسال جشن های انقلاب با شکوه تر از سال گذشته برگزار شود .

در این مراسم که زنگ انقلاب نیز به صدا در آمد ؛ استاندار گیلان با نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کرد .

گفتنی است : در دهه مبارک فجر سال جاری با تلاش و کوشش کلیه دستگاه‌های اجرایی استان ۷۵۹ پروژه عمرانی و بیش از ۷هزار واحد مسکن با اعتباری بالغ ‌بر۶۲۷ میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد .

در این ایام همچنین ۲۵۰۰فعالیت وبرنامه فرهنگی نیز برگزار میشود.
najafi1 najafi2

Share