شهردار رشت

تکریم شهروندان اولویت مدیران شهرداری رشت باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حاشیه نشست شورای معاونین، محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت، ضمن تشکر از مجموعه خدوم شهرداری و کلیه مدیران ستادی و اجرایی در خدمات رسانی در برف ، برخورد متعهدانه و مسئولانه با وظایف سازمانی را کلید موفقیت و جلب اعتماد عمومی دانست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حاشیه نشست شورای معاونین، محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت، ضمن تشکر از مجموعه خدوم شهرداری و کلیه مدیران ستادی و اجرایی در خدمات رسانی در برف ، برخورد متعهدانه و مسئولانه با وظایف سازمانی را کلید موفقیت و جلب اعتماد عمومی دانست و خاطر نشان کرد: به یاری خداوند عملکرد شهرداری با بازخورد خوب مردم همراه بوده است و این روند باید در تمامی امورات شهری ، مستمر و مداوم ، جاری و ساعی گردد.

khaliliشهردار رشت در همین رابطه گفت: اعتماد عمومی با ایجاد انگیزه در بدنه ی سیاست گذاری و اجرایی، افزایش بهره وری از سرمایه های نهادی را در پی خواهد داشت.

وی افزود: برخورد صادقانه با مردم از ملزومات رویکرد های مدیریتی است و در باید دقت شود تا در این مسیر، روایت ها و گزارش ها از وضعیت شهری واقعی، شفاف و روشنگرانه به مردم ارائه گردد.

شهردار رشت در ادامه باردیگر به جلب مشارکت های مدنی از طریق تعهد و پاسخگویی نظام مند اشاره کرد و اظهار داشت: با تکریم شهروندان و احترام به حقوق اساسی آنان می توان به آرامش و نظم شهری که از پایه ای ترین اصول مدیریت شهری است دست یافت.

وی در خاتمه، جدیت و اهتمام ویژه مدیران و کارشناسان را در اجرایی نمودن برنامه های الویت دار در روزهای پایانی سال ، خواستار شد.

Share