تکریم شهروندان اولویت مدیران شهرداری رشت باشد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حاشیه نشست شورای معاونین، محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت، ضمن تشکر از مجموعه خدوم شهرداری و کلیه مدیران ستادی و اجرایی در خدمات رسانی در برف ، برخورد متعهدانه و مسئولانه با وظایف سازمانی را کلید موفقیت و جلب اعتماد عمومی دانست
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حاشیه نشست شورای معاونین، محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت، ضمن تشکر از مجموعه خدوم شهرداری و کلیه مدیران ستادی و اجرایی در خدمات رسانی در برف ، برخورد متعهدانه و مسئولانه با وظایف سازمانی را کلید موفقیت و جلب اعتماد عمومی دانست و خاطر نشان کرد: به یاری خداوند عملکرد شهرداری با بازخورد خوب مردم همراه بوده است و این روند باید در تمامی امورات شهری ، مستمر و مداوم ، جاری و ساعی گردد.
شهردار رشت در همین رابطه گفت: اعتماد عمومی با ایجاد انگیزه در بدنه ی سیاست گذاری و اجرایی، افزایش بهره وری از سرمایه های نهادی را در پی خواهد داشت.
وی افزود: برخورد صادقانه با مردم از ملزومات رویکرد های مدیریتی است و در باید دقت شود تا در این مسیر، روایت ها و گزارش ها از وضعیت شهری واقعی، شفاف و روشنگرانه به مردم ارائه گردد.
شهردار رشت در ادامه باردیگر به جلب مشارکت های مدنی از طریق تعهد و پاسخگویی نظام مند اشاره کرد و اظهار داشت: با تکریم شهروندان و احترام به حقوق اساسی آنان می توان به آرامش و نظم شهری که از پایه ای ترین اصول مدیریت شهری است دست یافت.
وی در خاتمه، جدیت و اهتمام ویژه مدیران و کارشناسان را در اجرایی نمودن برنامه های الویت دار در روزهای پایانی سال ، خواستار شد.
دیدگاه