فرمانده سپاه قدس گيلان خبر داد:

اعزام ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین به مناطق برفگیر گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سپاه قدس گیلان از اعزام ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سپاه در مناطق برف‌گیر این استان خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار هامون محمدی  در جریان بازدید از مناطق برف‌گیر شهرستان صومعه سرا با اشاره به بارش شدید برف در مناطق مختلف گیلان اظهار کرد: بارش برف از سه روز گذشته در استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 hamoonوی از اعزام ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سپاه قدس به مناطق برف‌گیر گیلان خبر داد و افزود: بارش برف سبب مسدود شدن راه‌ها، قطع برق و افت فشار گاز در مناطق مختلف استان شده است.

 محمدی با بیان اینکه نیروهای سپاه قدس از نخستین ساعت‌های بارش برف مشغول کمک‌رسانی به مردم هستند، تصریح کرد: بیش از ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین شامل گریدر، لودر، کامیون برف‌روب و … برای بازگشایی معابر در سطح استان حضور دارند.

 فرمانده سپاه قدس گیلان به محدودیت تردد و حمل و نقل عمومی در بعضی از مسیرها اشاره کرد و گفت: ۷۰ دستگاه انواع خودروهای نیمه‌سنگین، کمک‌دار و سبک سپاه در راستای جابه‌جایی شهروندان در مناطق سخت‌گذر روستایی و شهری برای کمک‌رسانی به مردم فعال هستند.

 محمدی قطع برق و افت فشار گاز را از مشکلات بارش برف در گیلان خواند و بیان کرد: تعدادی از خودروهای سنگین سپاه به منظور تسریع در ارائه خدمات به مردم در اختیار دستگاه‌های امدادرسان گذاشته شده است.

 وی با بیان اینکه ۱۰ گردان بسیجی امدادرسانی به مردم در مناطق برف‌گیر گیلان را به عهده دارند، خاطرنشان کرد: قطع گاز یکی از مشکلات ویژه بارش شدید برف است و تعداد ۲۰ نفر از بسیجیان در هر شهرستان برای برطرف کردن قطع گاز منازل آموزش‌های لازم را دیدند و همگام با نیروهای امدادی مشغول امدادرسانی به مردم هستند./فارس

Share