امام جمعه موقت تهران در مهديه رشت

اتحاد،مهمترین ویژگی مردم ایران/توان شلیک ایران به تمام نقاط تل‌آویو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی در مراسم یادواره ۱۰۱ شهید تخریب‌چی گیلان در مهدیه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای تخریب‌چی این استان، اظهار کرد: شهدا وصل به نور خداوند هستند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی  در مراسم یادواره ۱۰۱ شهید تخریب‌چی گیلان در مهدیه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای تخریب‌چی این استان، اظهار کرد: شهدا وصل به نور خداوند هستند.

 

movahedوی با بیان اینکه ائمه (ع) شیفته شهادت بودند و لقاءالله آرزو و هدف است، افزود: شهدا رمز پیروزی انقلاب اسلامی هستند و از حریم دین و قرآن دفاع کردند.

 امام جمعه موقت تهران شهدا را حفظ کننده پایگاه‌های توحید خواند و گفت: قرآن می‌فرماید شهدا زنده هستند و این سخن خداوند است.

 

وی با تأکید بر اینکه حتی نباید در فکرها بگنجد که شهدا مرده‌اند، تصریح کرد: شهدا نزد خداوند روزی می‌خورند.

 موحدی‌کرمانی، مقام شهدا را بسیار والا خواند و افزود: ارواح طیبه شهدای ۱۰۱ شهید تخریب‌چی گیلان طبق گفته قرآن زنده هستند.

 *تفکر شهادت‌طلبی مردم ایران را مقاوم کرده است

 وی با اشاره به اینکه تفکر شهادت‌طلبی مردم ایران را مقاوم کرده است، ادامه داد: مردم ایران از دشمن هراس ندارند و افتخارشان شهادت است.

 امام جمعه موقت تهران یادآور شد: در جنگ هشت ساله زمزمه‌های عاشقانه رزمندگان در نیمه‌های شب به گوش می‌رسید.

 وی با یان اینکه روحیه شهادت‌طلبی انسان را در مقابل دشمنان مقاوم می‌کند، تصریح کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس از خود گذشتند و ایثارگری کردند و شهادت افتخارشان بود.

 موحدی‌کرمانی روحیه شهادت‌طلبی را کارساز خواند و خاطرنشان کرد: سرنوشت جنگ را سلاح رقم نمی‌زند و آمریکا سخت اشتباه کرده و در دل خود از ایران می‌ترسد و می‌لرزد.

 *آمریکا با گزینه نظامی روی میز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

 وی متذکر شد: مقام‌های آمریکایی تکرار می‌کنند گزینه نظامی روی میز است، آمریکایی که با تمام وجود حامی شاه بود هیچ غلطی نتوانست کند.

 امام جمعه موقت تهران گفت: حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زدند و این روحیه را از ملت ایران آموختند.

 وی با بیان اینکه آمریکا نمی‌فهمد چه می‌گوید، افزود: آمریکا به دلیل حماقت و نفهمی هر روز ضعیف‌تر شده است.

 موحدی کرمانی تصریح کرد: اگر آمریکا حماقت کند بداند انسان‌های عاشق انقلاب اسلامی حتی در جهان و داخل آمریکا حضور دارند و تمام منافع استکبار را به خطر می‌اندازند.

 وی با بیان اینکه ایران اسلامی دارای نیروهای مسلح قوی است، اظهار کرد: ایران اسلامی موشک‌های دوربرد دارد.

 *توان شلیک ایران به تمام نقاط تل‌آویو 

 امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی مورد هدف موشک‌های ایرانی است، افزود: ایران توان شلیک به تمام نقاط رژیم صهیونیسم را دارد.

 امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه آمریکا به این اقتدار ایران اذعان دارد، گفت: مردم ایران بیدار و مقاوم هستند و این رمز پیروزی جمهوری اسلامی است.

 وی ایمان، صبر و اتحاد را از شاخصه‌های مردم ایران نامید و افزود: طبق فرموده قرآن مومنان باید یکدیگر را به صبر دعوت کنند و پیروزی در سایه استقامت و وحدت تحقق می‌یابد.

 *اختلاف بزرگ‌ترین خطر برای نظام اسلامی است/مردم ایران به ولایت وفادار هستند

 موحدی‌کرمانی اختلاف را یکی از بزرگ‌ترین خطر برای نظام اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: در امور نباید کارشکنی شود.

 وی برقراری پیوند بین دولت و ملت را مورد تأکید قرار داد و افزود: اختلاف‌ها باید به صفر برسد.

 امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه قرآن مومنان را به تقوا دعوت می‌کند، تصریح کرد: باید به فکر مومنان باشیم.

 وی با اشاره به اینکه گیلان ۸ هزار شهید دارد، یادآور شد: گیلان ۱۳۵ شهید روحانی و ۲۱ هزار جانباز دارد و این از افتخارات استان است.

 موحدی‌کرمانی با بیان اینکه گیلانی‌ها در فتنه ۸۸ یک گام جلوتر بودند، خاطرنشان کرد: مردم گیلان یک روز زودتر به رهبری ابراز وفاداری کردند و در غیبت کبری تنها ولایت را داریم و مردم ایران نسبت به ولایت وفادار هستند./فارس

Share