معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان

افتتاح سد آیت‌الله بهجت در دهه فجر/امیدآفرینی محور برنامه‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمدی‌پور خواستار تعریف خدمات نظام به صورت مناسب برای ارائه به مردم در دهه فجر انقلاب اسلامی شد و افزود: استفاده از امکانات سازمان‌ها و نهادهای حکومتی برای حضور در جامعه حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد احمدی‌پور ظهر امروز در جلسه جمع‌بندی برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: مشارکت تمام دستگاه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه فجر ادای دین به انقلاب اسلامی است.

Ahmadipoorوی خواستار تعریف خدمات نظام به صورت مناسب برای ارائه به مردم در دهه فجر انقلاب اسلامی شد و افزود: استفاده از امکانات سازمان‌ها و نهادهای حکومتی برای حضور در جامعه حائز اهمیت است.

احمدی‌پور با تاکید بر ایجاد امید در جامعه، تصریح کرد: ایجاد امید در تمام سخنرانی‌های مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به تهدیدهای مختلف علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سال‌های گذشته جنگ نرم به مردم معرفی شده است.

وی غلبه فرهنگ غربی را محور جنگ نرم دانست و بیان کرد: دنیای غرب به دنبال معرفی کردن فرهنگ آمریکایی به عنوان بهترین الگو در جهان است.

*دهه فجر گرامیداشت برتری فرهنگ اسلامی است

احمدی‌پور دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامیداشت برتری فرهنگ اسلامی در مقابل فرهنگ غربی عنوان کرد و یادآور شد: ایجاد امیدواری در جامعه باید محور اجرای برنامه‌ها در دهه فجر انقلاب اسلامی باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان در ادامه رشت را نماد این استان خواند و اظهار کرد: اجرای برنامه‌های دهه فجر در رشت باید به صورت ویژه باشد.

وی با تاکید براینکه برنامه‌های دهه فجر به لحاظ مفرح و شاد بودن باید متفاوت از دیگر مناسبت‌ها اجرا شود، خاطرنشان کرد: مردم تولد ۳۵ سالگی انقلاب اسلامی را در دهه فجر جشن می‌گیرند.

احمدی‌پور شناسایی محل اختفای انقلابیون قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در روستاها را از برنامه‌های خوب در گیلان عنوان کرد و افزود: ویزیت رایگان مناطق محروم به صورت گسترده‌تر در دهه فجر انجام شود.

*افتتاح سد آیت‌الله بهجت دهه فجر در گیلان

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان از افتتاح سد آیت‌الله بهجت همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد و تصریح کرد: افتتاح سد مذکور با حضور مسئولان کشوری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سد آیت‌الله بهجت ۷۰ درصد آب شرب گیلان را تامین می‌کند، یادآور شد: سد مذکور ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

احمدی‌پور بر اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت بسیج در روستاها تاکید کرد و گفت: بسیج قوی‌ترین تشکیلات برای اجرای خوب برنامه‌ها در روستاها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان از اجرای برنامه ملی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در منطقه آزاد انزلی خبر داد و اظهار کرد: جشن انقلاب در تمام شهرستان‌ها با همکاری فرمانداران برگزار می‌شود./فارس

Share