گزارش تصویری یادواره شهید بامروت در مسجد حاج صمدخان رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از رشت پرس: یادواره سردار شهید غلامرضا بامروت پنجشنبه شب درمسجدحاج صمدخان رشت برگزارشد.این شهید بزرگوار فرمانده گردان سلمان لشگرقدس سپاه گیلان بود که درسال ۱۳۶۵درعملیات کربلای پنج ودرمنطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید. شهید با مروّت در دو جبهه، فرهنگی و نظامی فعالیت داشت و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از رشت پرس: یادواره سردار شهید غلامرضا بامروت پنجشنبه شب درمسجدحاج صمدخان رشت برگزارشد.این شهید بزرگوار فرمانده گردان سلمان لشگرقدس سپاه گیلان بود که درسال ۱۳۶۵درعملیات کربلای پنج ودرمنطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

شهید با مروّت در دو جبهه، فرهنگی و نظامی فعالیت داشت و از شروع جنگ بارها برای دفاع از کیان امت اسلامی راهی مناطق جنگی شد. زمانی فرماندهان وقت او را به عنوان جانشین ستاد جذب کمک های مردم گیلان انتخاب نمودند وی نقش بسیار مهمی در این رابطه هم داشت، و مدت زمانی ماموریت تشکیل گردان سلمان و فرماندهی آن را بر عهده گرفت. او در مأموریت های محوله اطاعت پذیری محض از فرماندهان خود داشت، و نیز همواره در مأموریت های سخت داوطلب بود و بیش از ۱۴ بار افتخار حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را داشت و در عملیات های فتح المبین و بیت المقدس و محرم، والفجر مقدماتی، والفجر ۶، کربلای ۴و۲ و کربلای ۵ همواره حضوری بی باک و شجاعانه در نبرد با دشمنان متجاوز داشت، او پس از رشادت ها و دلاوری های فروان در حالی که فرمانده گردان سلمان، از لشکر ۱۶ قدس گیلان بود در تاریخ ۲۶/ ۱۰/ ۶۵ در سن۲۱ سالگی، پس ازسال ها هجران و آرزوی وصال معبود ازلی، سرانجام در عملیات کربلای ۵ در جزیره بوارین به شهادت رسید و همنشین عرشیان گردید.

Share