نشست مشترک استاندار با پلیس گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست مشترک استاندار با پلیس گیلان برگزار شد. استاندار گیلان در نشست بافرمانده انتظامی و رؤسای پلیس های تخصصی گیلان امنیت پایدار را از جمله مؤلفه های مهم در شکل گیری توسعه در جامعه عنوان کرد و افزود : امنیت پایدار ، امنیتی است که رضایت شهروندی و مردم […]

najafi-rahmati6به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست مشترک استاندار با پلیس گیلان برگزار شد.
استاندار گیلان در نشست بافرمانده انتظامی و رؤسای پلیس های تخصصی گیلان امنیت پایدار را از جمله مؤلفه های مهم در شکل گیری توسعه در جامعه عنوان کرد و افزود : امنیت پایدار ، امنیتی است که رضایت شهروندی و مردم را به همراه داشته باشد و موجب شکوفایی اقتصادی شود .

نماینده ی عالی دولت در گیلان اظهار داشت : با شکوفایی اقتصادی به نوعی میتوان با همراه بودن کار فرهنگی از بروز بسیاری از تخلفات پیشگیری کرد .

وی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات مجموعه نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت در جامعه افزود : بدون وجود نظم و امنیت در جامعه اهداف بلندی که در توسعه پایدار و اقتصادی تعریف گردیده است محقق نخواهد شد .

دکتر نجفی استان گیلان استانی گردشگری عنوان کرد و خاطر نشان کرد : بخشی ازدلایل ورود ی این حجم از مسافر نشان از زحمات و تلاش های مؤثر پلیس در تأمین امنیت در استان دارد .

نماینده عالی دولت در گیلان بروجود تجهیزات و امکانات مناسب در نیروی انتظامی به منظور رفاه شهروندان و امنیت عمومی تأکید کرد

در ادامه این نشست سردار قائد رحمتی فرمانده نیروی انتظامی استان با ارائه گزارشی از اقدامات پلیس استان با بیان اینکه نیروی انتظامی استان در بحث شاخص های تعیین شده در نیروی انتظامی عملکرد رو به رشدی را از خود نشان داده است افزود : در بحث سرقت از میانگین کل کشور ۵۰ درصد نسبت به سایر استانها پایین تر هستیم و سرقت مسلحانه در گیلان صفر است و ۱۱ درصد کاهش قتل داشتیم

وی با بیان اینکه در بحث مواد مخدر ۴۶ درصد افزایش کشفیات داشته ایم افزود : از ابتدای امسال تاکنون در خصوص تصادفات درون شهری ۲۰ درصد و همچنین برون شهری ۱۵ درصد کاهش تصادفات فوتی داشته ایم .

Share