یک تیم اروپایی اولین حریف تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از خبرآنلاین تیم ملی ایران در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ به مصاف یک تیم اروپایی خواهد رفت. مقامات فیفا عصر روز سه شنبه طی یک کنفرانس خبری در برزیل روند قرعه کشی جام جهانی را تشریح کردند. بر این اساس، تیم های آسیایی […]

team melliبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از خبرآنلاین تیم ملی ایران در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ به مصاف یک تیم اروپایی خواهد رفت.

مقامات فیفا عصر روز سه شنبه طی یک کنفرانس خبری در برزیل روند قرعه کشی جام جهانی را تشریح کردند. بر این اساس، تیم های آسیایی و آمریکای شمالی در گلدان ۳ قرار گرفتند. همچنین تیم های اروپایی غیر سرگروه نیز در گلدان چهارم قرار گرفتند. با توجه به برنامه مسابقات که از پیش اعلام شده، در روز اول مسابقات هر گروه، تیم رده سوم جدول با تیم چهارم روبرو خواهد شد. با توجه به رده سومی ایران در جدول گروهش و همچنین حضور تیم های اروپایی در رده چهارم، بنابراین تیم ملی ایران در اولین مسابقه خود در جام جهانی ۲۰۱۴ با یکی از این تیم ها روبرو خواهد شد: بوسنی، کرواسی، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هلند، پرتغال، روسیه و یا یونان.

Share