لیونل مسی: فوتبال ایران به سرعت در حال پیشرفت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لیونل مسی، سوپراستار تیم ملی آرژانتین در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «ESPN» آمریکا در خصوص رقبای آلبی‌سلسته در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: همه می‌گویند که در گروه آسانی قرار گرفته‌ایم ولی به هر حال ما باید بازی‌هایی را مقابل حریفان خود انجام دهیم. دیه‌گو مارادونا و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لیونل مسی، سوپراستار تیم ملی آرژانتین در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «ESPN» آمریکا در خصوص رقبای آلبی‌سلسته در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: همه می‌گویند که در گروه آسانی قرار گرفته‌ایم ولی به هر حال ما باید بازی‌هایی را مقابل حریفان خود انجام دهیم.

messi033دیه‌گو مارادونا و خوان سباستین ورون، ستاره‌های پیشین آلبی‌سلسته تیم نیجریه را حریف سرسختی برای آرژانتین نمی‌دانند و معتقدند این تیم در حد تیم‌های تراز اول دنیا نیست ولی مهاجم بارسلونا نظری متفاوت دارد.

وی در خصوص هم‌گروهی با نیجریه، قهرمان آفریقا اظهار داشت: با توجه به اینکه در دوره‌های متوالی جام جهانی نیجریه را شکست داده‌ایم ما شبیه شکارچی‌ها بوده و آنها نیز همانند شیرهای زخمی هستند!

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در خصوص دیگر تیم‌های گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ یعنی ایران و بوسنی‌وهرزگوین گفت: بوسنی‌ که اولین حضورش در جام جهانی را تجربه می‌کند تیمی نوظهور به شمار می‌رود و ایران هم تیمی است که به سرعت در حال پیشرفت است. جام جهانی رقابتی پیچیده است و تیم‌هایی که به مرحله پایانی این تورنمنت راه پیدا می‌کنند بهترین هستند، پس برای اینکه به پیروزی برسیم هر کاری که از دست‌مان برآید، انجام خواهیم داد./تسنیم

Share