رهبری املشی خبرداد:اختصاص ۱ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل بیمارستان املش

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم شهرستانهای رودسرواملش درمجلس شورای اسلامی  از اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی جهت تجهیز بیمارستان ۳۲ تخت خوابی املش خبر داد. محمد مهدی رهبری املشی  خاطرنشان کرد: ساخت این بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی که از مصوبات سفرهای ریاست محترم جمهور به این شهرستان است ساخت آن از سال ۸۶ […]

 

RAHBARIبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم شهرستانهای رودسرواملش درمجلس شورای اسلامی  از اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی جهت تجهیز بیمارستان ۳۲ تخت خوابی املش خبر داد.

محمد مهدی رهبری املشی  خاطرنشان کرد: ساخت این بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی که از مصوبات سفرهای ریاست محترم جمهور به این شهرستان است ساخت آن از سال ۸۶ آغاز شده و تا کنون نیز ادامه پیدا کرده است که پیشرفت فیزیکی این بیمارستان با صرف اعتبار اولیه ۳ میلیارد تومان به پایان رسیده است.
نماینده شهرستان های رودسر و املش  افزود: این بیمارستان در بخش های داخلی، اطفال، زنان، جراحی، ICU و دیالیز به همشهریان املشی خدمات ارائه خواهد کرد.
وی تصریح کرد: با اختصاص این اعتبار در خصوص تجهیز بیمارستان ۳۲ تخت خوابی املش امیدواریم تا پایان  امسال به بهره‌برداری برسد.

Share