رهبری املشی:هیئت رئیسه تحقیق و تفحص چای مشخص شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،محمدمهدی رهبری املشی ،با اشاره به وجود ۵۲ هزار تن چای سنواتی در کارخانه‌های چای سازی اظهار کرد: طبق مصوبه ۱۵ بندی دولت چای سنواتی باید تبدیل به کمپوست شده یا به خارج از کشور صادر شود. وی از مشخص شدن اعضای هیئت رئیس تحقیق و تفحص چای کشور خبر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،محمدمهدی رهبری املشی ،با اشاره به وجود ۵۲ هزار تن چای سنواتی در کارخانه‌های چای سازی اظهار کرد: طبق مصوبه ۱۵ بندی دولت چای سنواتی باید تبدیل به کمپوست شده یا به خارج از کشور صادر شود.

وی از مشخص شدن اعضای هیئت رئیس تحقیق و تفحص چای کشور خبر داد و افزود: احکام اعضای مذکور به‌زودی صادر می‌شود.

رهبری املشی تصریح کرد: کمیته تحقیق و تفحص چای نباید هیچ گونه کار حاشیه‌ای داشته باشد.

*اختصاص ۱۰ درصد اعتبارات گیلان

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس در ادامه به ۲۶۸ میلیارد تومان اعتبارات استانی گیلان اشاره کرد و گفت: ۱۰ درصد اعتبارات مذکور از ابتدای امسال تاکنون اختصاص پیدا کرده است.RAHBARI

وی با اشاره به تلاش مجمع نمایندگان گیلان به منظور جذب اعتبارات استانی، اظهار کرد: نمایندگان گیلان در مجلس تلاش می‌کنند اعتبارات پروژه‌های عمرانی تا پایان سال به استان اختصاص یابد.

رهبری املشی در ادامه به مصاحبه اخیر رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: مصاحبه رئیس جمهور موجب برطرف شدن ابهام‌ها می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش همچنین با اشاره به توافق مذاکره‌کنندگان هسته‌ای، بیان کرد: توافق مذاکرات هسته‌ای یک گام به جلو است.

وی توافق مذکور را نشان‌دهنده صلح‌آمیز بودن فعالیت هسته‌ای ایران دانست و تصریح کرد: دنیا با شفاف شدن بسیاری از مسائل به حقوق مسلم ایران اذعان کرده است.

رهبری املشی به نشست اخیر مجمع نمایندگان و استاندار گیلان با معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و یادآور شد: تصمیم‌های جدی برای برطرف شدن بیکاری استان اتخاذ شده است.

نماینده مردم رودسر و املش با اشاره به عزل و نصب مدیران در کشور و گیلان، یادآور شد: عزل و نصب‌ها باید هماهنگ با سیاست‌های دولت جدید باشد.

Share