مختاری : خون ملوان رنگین‌تر از تیم‌های دیگر نیست

رشتی‌ها حاضرند همه بازی‌های‌مان را ببازیم ولی ملوان را ببریم !!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدافع تیم فوتبال داماش گیلان گفت: زمانی که سازمان لیگ بازی در ورزشگاه عضدی را تایید کرده درست نیست ملوانی‌ها بگویند بازی در ورزشگاه دیگری برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد مختاری درباره دیدار روز جمعه تیم‌های داماش گیلان و ملوان بندرانزلی اظهار داشت: این بازی برای ما بازیکنان تنها ۳ امتیاز دارد ولی برای مردم رشت و انزلی که همانند هواداران استقلال و پرسپولیس باهم کُری دارند، خیلی مهم است.

139206051153326521052533

وی در ادامه افزود: ما ببریم بیشتر از ۳ امتیاز نمی‌گیریم و ببازیم بیشتر از ۳ امتیاز از دست نمی‌دهیم. با این حال اگر پیروز شویم روحیه خیلی خوبی برای ادامه مسابقات می‌گیریم ولی اگر خدای ناکرده تن به شکست دهیم، شرایط‌مان سخت می‌شود. با توجه به اینکه بازی با ملوان برای مردم رشت خیلی مهم است دوست داریم به برتری برسیم تا آنها را خوشحال کرده باشیم.

مدافع تیم داماش گیلان ادامه داد: دربی گیلان به شکلی برای مردم رشت مهم است که حاضر هستند داماش در همه دیدارهای خود بازنده شود ولی مقابل ملوان شکست نخورد! مخصوصاً که این بازی در رشت برگزار می‌شود و دوست دارند تیم‌شان برنده از زمین خارج شود.

مختاری با اشاره به وضعیت تیم داماش تصریح کرد: شرایط تیم خوب است و آماده بازی با ملوان هستیم. چند بازیکن محروم و مصدوم ما که هفته گذشته نتوانستند کنار تیم باشند، به جمع ما اضافه شده‌اند. تنها مشکل ما مسائل مالی است که متاسفانه هنوز برطرف نشده است.

وی در مورد اعتراض باشگاه ملوان و صادق درودگر به برگزاری دربی گیلان در ورزشگاه عضدی رشت گفت: مگر ملوان خونش رنگین‌تر از سایر تیم‌ها است که بخواهد در ورزشگاه سردار جنگل بازی کند؟ ملوان خیلی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس کوچک‌تر است. همانطور که این ۲ تیم در چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی به میدان رفتند، ملوان نیز باید در این ورزشگاه به میدان برود.

مدافع تیم داماش گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آب‌وهوایی استان گیلان بازی در چمن مصنوعی بهتر است. ضمن اینکه وقتی سازمان لیگ بازی در ورزشگاه عضدی را تایید کرده است، درست نیست ملوانی‌ها بگویند بازی در ورزشگاه دیگری برگزار شود.

مختاری عنوان کرد: از تماشاگران داماش انتظار داریم روز جمعه تنها به تشویق تیم‌ خود بپردازند. در این فصل تماشاگران داماش به تیم میهمان توهین نکرده و حتی سرمربیان تیم‌های دیگر را نیز تشویق کرده‌اند. به نظرم آن یک امتیازی که از تیم داماش کسر شد، بی‌دلیل بود چرا که داماشی‌ها در این فصل به هیچ‌وجه توهین نکرده و ناسزا نگفته‌اند.

وی اضافه کرد: تماشاگران داماش روز جمعه تنها به تشویق داماش بپردازند و کاری نکنند که یک امتیاز دیگر از داماش کسر شود، چون در نیم‌فصل دوم مسابقات سخت‌تر است و این امتیازات در سرنوشت‌ تیم‌ها تاثیرگذار است.

Share