عابدینی : تاج مساعدت کرد تا ما به تهران برویم

جلسه با دکتر نجفی نوش دارو بعد از مرگ سهراب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: هر چند جلسه با استاندار گیلان نوشدارو پس از مرگ سهراب است اما باید به تکلیف‌مان عمل می‌کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر عابدینی درباره سفر داماش به تهران برای حضور در دیدار فردا (سه‌شنبه) مقابل استقلال اظهار داشت: مشکلات داماش حل نشده است اما کاروان تیم عازم تهران شد. هزینه سفر ما را مهدی تاج از درآمد داماش در سازمان لیگ پرداخت کرد.

abedini-300x180

وی افزود: قرار است روز چهارشنبه با استاندار گیلان در خصوص مشکلات مالی داماش جلسه داشته باشیم، البته این موضوع نوشداروی بعد از مرگ سهراب است. ما باید به تکلیف‌مان عمل و شرایط را تشریح می‌کردیم. پیش از این چند بار به استاندار نامه زده بودم که در نهایت معاون سیاسی استاندار قرار جلسه‌ای را برای روز چهارشنبه تعیین کرد.

مدیرعامل باشگاه داماش با بیان اینکه با بازیکنان به توافق رسیدیم که راهی تهران شوند، ادامه داد: از بچه‌ها خواستیم مقابل استقلال بازی کنند تا در حد فاصل این دیدار و دیدار آینده‌مان که ۱۲ روز خواهد بود، بتوانیم تکلیف داماش را مشخص کنیم که یا ادامه کار دهیم یا از مسابقات لیگ برتر کنار بکشیم.

عابدینی خاطرنشان کرد: ۳ جلسه با بازیکنان و ۲ جلسه با کادر فنی گذاشتم. بارها با مسئولان تماس گرفتم تا یک نفر بیاید برای وضعیت داماش دلسوزی کند. در این میان آقای مولایی رئیس اداره کل استان گیلان تلاش زیادی برای حل مشکل داماش کرد، شهردار رشت تماس گرفت و در نهایت از دفتر استاندار نیز تماس گرفتند تا در خصوص داماش جلسه‌ای تشکیل شود.

وی اضافه کرد: برخی از دوستان از تهران و دبی تماس گرفتند. این نشان می‌دهد که هیچ‌کس دوست ندارد داماش از بین برود. داماش در کشورهای دنیا نیز طرفدار دارد. درست است که دوستان با ما تماس گرفتند اما گرفتاری ما به‌گونه‌ای است که مشکلات باید اساسی حل شود.

مدیرعامل باشگاه داماش تصریح کرد: با آقای تاج صحبت کردم که او پس از ۱۰ دقیقه تماس گرفت و گفت چه کار باید بکنم؟ من بار دیگر شرایط داماش را به او گفتم که تاج به دادستان کل کشور نامه زد و شرایط ما را به آنها گفت.

عابدینی افزود: با توجه به اینکه اگر یک تیم از مسابقات لیگ کنار برود نمره منفی برای فوتبال ایران در نظر گرفته می‌شود، تصمیم گرفته شد تا ۵۰ میلیون تومان از سازمان لیگ به باشگاه داماش پرداخت شود.

وی در پایان گفت: از اصحاب جراید و رسانه‌ها تشکر می‌کنم که در این مدت پیگیر وضعیت باشگاه داماش بودند و در این مورد اطلاع‌رسانی کردند./تسنیم

Share