رسیدگی به اتهام رشوه یکی از مدیران وزارت ارشاد دولت دهم در دادسرا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «فرهاد شهبازوار» وکیل مدافع ع.س ( یکی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم) از رسیدگی به اتهام دریافت رشوه توسط موکل‌اش در شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت خبر داد. .وی افزود: دهم آذرماه جاری به همراه موکل‌ام در شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت حضور یافتم […]

image18352به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «فرهاد شهبازوار» وکیل مدافع ع.س ( یکی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم) از رسیدگی به اتهام دریافت رشوه توسط موکل‌اش در شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت خبر داد.
.وی افزود: دهم آذرماه جاری به همراه موکل‌ام در شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت حضور یافتم و دادسرا اتهام دریافت رشوه به مبلغ ۳۰ میلیون تومان را به وی تفهیم کرد.

وکیل مدافع ع.س گفت: در این جلسه برای وی قرار وثیقه ۶۰ میلیون تومانی صادر شد که تودیع کردیم.

شهبازوار اضافه کرد: در جلسه بازپرسی، موکل‌ام توضیحات لازم را ارایه کرد و قرار شد شاکیه تا هفته آینده رونوشتی از مدرکی که بازپرس خواسته به دفتر شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت ارایه کند.

وکیل مدافع ع.س گفت: تاریخ بعدی بازپرسی هنوز مشخص نشده و به دلیل اینکه پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد از بیان جزئیات بیشتر معذورم.

بر اساس این گزارش، این مدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم، پرونده دیگری نیز در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران دارد که برای این پرونده وقت نظارت صادر شده و قرار است پنجم دی ماه امسال جلسه دادرسی برگزار شود./ایرنا

Share