رئیس واحد آتش‌نشانی خمام عنوان کرد

خمام در شوک انفجار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس واحد آتش‌نشانی خمام گفت: به دنبال حادثه انفجار گاز در خانه ویلایی روستای بلسکله چوکام، پنج منزل مسکونی آسیب جدی دیدند و یکی از منازل مسکونی به‌صورت کامل تخریب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انفجار مهیب گاز در روستای «بلسکله‌ چوکام» موجب تخریب چندین باب منزل مسکونی شد.

رئیس واحد آتش‌نشانی خمام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ساعت ۲۳:۱۰ دقیق شامگاه چهارشنبه تماس تلفنی درباره انفجار گاز منزلی مسکونی در کوچه‌ بوستان پنجم از خیابان شهید بصارتی روستای بلسکله‌ چوکام به واحد آتش‌نشانی خمام گزارش شد که بلافاصله به محل اعزام شدیم.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پیش‌بینی می‌شود که حادثه بر اثر نشت و تجمیع گاز در منزل مسکونی و اتصالی در آن صورت گرفته باشد.

رئیس واحد آتش‌نشانی خمام با بیان اینکه خانه‌ای که انفجار در آن رخ داد خالی از سکنه بود، ادامه داد: به دنبال این حادثه ۵ منزل مسکونی آسیب جدی دیدند که یکی از منازل مسکونی به‌صورت کامل تخریب شده است.

اسماعیل ‌نژادعلی‌نیا، با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی در بر نداشته است، افزود: میزان خسارت و علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

به گزارش فارس، در جریان این حادثه شخصی که از نزدیکی محل حادثه در حال گذر بوده به ‌دلیل موج حاصل از انفجار از ناحیه‌ دست مجروح و توسط نیروهای امدادی منتقل شد.

همچنین یک واحد مرغداری در نزدیکی محل حادثه با تلفات مواجه بوده است.

صدای انفجار این حادثه به حدی بود که در روستاهای اطراف و شهر خمام نیز شنیده شده است.

Share