نعیمی خبرداد:حادثه تروریستی سراوان در کمیسیون امنیت ملی در حال پیگیری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با محکوم کردن حادثه تروریستی که منجر به شهادت تعدادی از مرزبابانان کشورمان شد، اظهار کرد: هفته گذشته شهادت مرزبانان ایران اسلامی در سراوان به دست عوامل تروریستی وهابیت «فرزندان شیطان» صورت گرفت. *پیگیری حادثه تروریستی سراوان در کمیسیون مجلس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با محکوم کردن حادثه تروریستی که منجر به شهادت تعدادی از مرزبابانان کشورمان شد، اظهار کرد: هفته گذشته شهادت مرزبانان ایران اسلامی در سراوان به دست عوامل تروریستی وهابیت «فرزندان شیطان» صورت گرفت.

*پیگیری حادثه تروریستی سراوان در کمیسیون مجلسnaimi

وی با بیان اینکه ایران اسلامی ۳۵ سال قربانی تروریست است، تصریح کرد: از رئیس سه قوه تا فرماندهان نیروهای مسلح، روحانی، سرباز و مردم کشورمان عادی ترور شدند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان ملل در این زمینه تنها سکوت می‌کند، تصریح کرد: ضمن محکومیت حادثه تروریستی سراوان، این واقعه تروریستی در حال پیگیری و بررسی در کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس است.

وی خاطرنشان کرد: از شورای امنیت سازمان ملل خواستار محکومیت موضوع و صدور قطعنامه برای پایان دادن به تحرکات و ترورهای گروهک‌های  تروریستی وابسته هستیم.

*۱۳ آبان نماد استکبارستیزی

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در ادامه به فرا رسیدن ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی بوده و این یادگار امام (ره) و نیز روز مبارک برای ملت مسلمان ایران است.

وی درباره شعار مرگ بر آمریکا، تصریح کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» و مذاکره را با هم پیش می‌بریم.

*ضرورت اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در مذاکره 

نعیمی، گفت: تیم مذاکره کننده وزارت امور خارجه در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم ایران یک‌صدا می‌گویند رایزنی و مذاکره تیم مذاکره کننده باید در راستای اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد.

این مسئول، حادثه روز ۱۳ آبان را مهم خواند و یادآور شد: روز ۱۳ آبان دانشجویان مسلمان خط امام (ره) لانه جاسوسی آمریکا «شیطان بزرگ جهان» را فتح کردند که انقلاب دوم نامیده شد.

*رد پای جنایت‌های آمریکا در ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا جنایات زیادی در حق مردم ایران انجام داده است، خاطرنشان کرد: بارها در صدد سرنگونی نظام مقدس بودند و صدام را برای حمله به ایران تحریک و تجهیز کردند و بارها قصد کودتا داشتند.

وی کودتای نوژه، مسئله طبس و تحریم ایران به مدت ۲۵ سال را از جمله جنایت‌های آمریکا علیه ایران ذکر کرد.

نعیمی، اضافه کرد: سال‌ها حکومت شاه و پدرش تا ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ دست انگلیسی‌ها بود و از این سال دست آمریکایی‌ها افتاد و در این سال‌ها چه کردند.

وی فقر و غارتگری در نقاط مختلف کشور را حاصل حکومت شاه با همدستی انگلیس و آمریکا عنوان کرد و یادآور شد: اگر در مذاکره عقب‌نشینی کنیم و از رهنمودهای مقام معظم رهبری پیروی نکنیم استکبار جهانی بر ما مسلط می‌شود.

سخنگوی رهروان ولایت مجلس با تصریح بر اینکه آمریکا به ۲۵ کشور دنیا در طول ۵۰ سال گذشته حمله مستقیم و یا غیرمستقیم نظامی داشته است، خاطرنشان کرد: اگر نام این اقدام آمریکا «خود برتربینی» نیست پس چه نامی می‌توان برای آن گذاشت.

*آمریکا در صدد تسلط بر جهان

وی افزود: شنود مکالمات تلفنی که نه تنها آدم‌های معمولی بلکه ۲۵ رهبر دنیا را در بر می‌گیرد چه معنایی می‌تواند داشته باشد، آیا این چیزی جز «خود برتربینی» است.

نعیمی با بیان اینکه آمریکا درصدد تسلط کامل بر جهان است، یادآور شد: در ۱۳ آبان که روز استکبارستیزی است باید شرکت کنیم و با آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی بیعت دوباره ببندیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و غرب توانایی مقابله با ملت ایران را ندارند، اذعان کرد: این ملت فرمایش امام (ره) را بارها شنیده است که اگر «ذره‌ای بخواهند آسیب برسانند دندان‌های آمریکا را در دهانش خرد می‌کنیم».

Share