با حضور آیت الله قربانی و استاندار گیلان

نخستین نشست هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گیلان

نماینده ی ولی فقیه در گیلان نیز در این نشست گفت : دانشگاه آزاد اسلامی با سابقه ی طولانی اش با تحمل سختی ها و مشکلات فراوان توانسته به این وضعیت مناسب کنونی برسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در این نشست اعضای هیأت امناء پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء آئین نامه ی داخلی این دانشگاه را به تصویب رساندند .

استاندار گیلان در این نشست با اشاره به سابقه ی ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی در پرورش نخبگان کشور گفت : اهمیت دانشگاه آزاد در پرورش استعدادهای علمی کشور واضح و روشن است .

 دکتر نجفی به نخبه پروربودن استان گیلان نیز اشاره کرد و گفت : باتوجه به این جایگاه آمادگی کامل داریم تا به توسعه ی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد کمک کنیم .

 وی با اشاره به قابلیت های بی نظیر توسعه ای گیلان افزود : به رغم تمام زحماتی که در گذشته برای پیشرفت و آبادانی گیلان انجام شده است اما متأسفانه این استان با استعدادهای بی نظیربه جایگاه مناسبش نرسیده است که لازم است با جدیت و تلاش مستمر از جمله از طریق تقویت مراکز علمی به توسعه شایسته ی استان بیاندیشیم .

 استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان برای کم کردن فاصله وضعیت کنونی نسبت به شایستگی هایش نیاز به اجرای طرح های بزرگ دارد گفت : بی شک اجرای این طرح ها نیازمند کار علمی و کارشناسی است که با تقویت دانشگاه ها میسر میشود.

نماینده ی ولی فقیه در گیلان نیز در این نشست گفت : دانشگاه آزاد اسلامی با سابقه ی طولانی اش با تحمل سختی ها و مشکلات فراوان توانسته به این وضعیت مناسب کنونی برسد .

آیت ا… قربانی افزود : البته دانشگاه آزاد اسلامی نباید به وضعیت کنونی بسنده کند و باید در جهت ارتقای کیفی خود تلاش کند .

وی دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان  یکی ازپایگاه های علمی معتبر کشور دانست و خاطر نشان کرد  : دانشگاه آزاد استان گیلان نیز در راستای سیاست های ملی و کلان برتقویت بیشتر جنبه های علمی و آموزشی اش تلاش کند .

دکتر شایان فر معاون هماهنگ کننده دانشگاه آزاداسلامی کشور هم در این نشست گفت : هم اکنون یک میلیون و ۶۰۰ هزار دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی در ۴۵۰ واحد فعال این دانشگاه تحصیل می کنند .

دکتر شایان فر گفت : در این دانشگاه ۳۰ هزار استاد عضو هیأت علمی هستند .

Share