استاندار گیلان :

باید کاری کنیم امید مردم به یأس تبدیل نشود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان از عزم جدی مسئولان در جهت برطرف کردن مشکلات استان خبرداد و افزود: بنده با تجربه اجرایی ۲۰ ساله در میدان عمل حضور داشته و این آمادگی را از سوی نمایندگان نیز مشاهده می‌کنم و همه با عزمی راسخ و با شعار همدلی باید به فکر ساختن گیلان اسلامی بوده و امیدهای مردم را تحقق بخشیم. توجه به این موضوع لازم است که نباید امید مردم به یأس تبدیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : دومین همایش بزرگ حماسه سازان ولایتمدار در رشت به میزبانی غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم کلانشهر رشت در مجلس شورای اسلامی و با حضور چشمگیر مردم، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و همچنین استاندار گیلان و نمایندگان مجلس در رشت برگزار شد.

IMG_9508

محمدعلی نجفی استاندار گیلان ضمن تبریک عید غدیر خم افزود: برای بنده افتخاری بزرگ است تا بتوانم در کنار مجمع نمایندگان استان، در جهت رفع مشکلات گیلان گام بردارم

محمدعلی نجفی گیلانیان را مردمی بزرگ، فداکار و ایثارگر خواند و تصریح کرد: در اولین روز کاری خود نزد خانواده‌های معظم شهدا رسیدم و از آنها طلب دعای خیر کردم و این عزیزان نیز با آغوش باز پذیرای فرزند گیلانی خود بودند و دردها و مشکلات موجود را به بنده گوشزد کردند که از جمله آنها رفع مشکل بیکاری و گرانی در استان بوده است. خانواده شهدا برای رفع مشکلات خود از بنده هیچ درخواستی نداشتند که این مهم نشان از فرهنگ غنی گیلان زمین داشته و مسئولیت و تکلیف ما را بیشتر خواهد نمود.

استاندار گیلان از عزم جدی مسئولان در جهت برطرف کردن مشکلات استان خبرداد و افزود: بنده با تجربه اجرایی ۲۰ ساله در میدان عمل حضور داشته و این آمادگی را از سوی نمایندگان نیز مشاهده می‌کنم و همه با عزمی راسخ و با شعار همدلی باید به فکر ساختن گیلان اسلامی بوده و امیدهای مردم را تحقق بخشیم. توجه به این موضوع لازم است که نباید امید مردم به یأس تبدیل شود.

وی ادامه داد: باید فرصت‌های موجود را غنیمت شمرده و در کنار هم و به دور از هر تفکر و گرایش سیاسی، مسائل منفی را کنار گذاشته و با درکی کامل بسوی رفع مشکلات مردم حرکت کرد. مردم عزیز گیلان نیز با انتقادهای سازنده و منصفانه خود می بایست یاری گر مسئولان خود در این زمینه باشند.

محمدعلی نجفی، ضمن اشاره به دکتر محمدباقر نوبخت به عنوان یکی از مسئولان بلند پایه گیلانی در هیئت دولت تصریح کرد: دکتر نوبخت برای سرزمین گیلان یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود و شعار حمایت او در واقع شعار حمایت دولت و اندیشه‌های عالی و محورهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و اطاعت از امامت و ولایت است.

وی سرمایه عظیم مردمی را موتور محرکه گیلان برشمرد و ادامه داد: طی جلساتی که با مسئولان استانی برگزار شد، همگان بر حمایت و تکیه بر نقطه نظرات مشترک تاکید داشته‌اند و با شرایط موجود، انتظار می‌رود که آینده خوبی در انتظار استان گیلان باشد و هم اکنون وقت آن است که به شکوفایی استان فکر کرده و دیگر نگران مشکلاتی از قبیل آزاد راه تهران شمال و راه آهن گیلان نباشیم چراکه دیگر زمان تحقق این اهداف رسیده است.

Share