انتخاب شهردار فومن به تعویق افتاد/حامد عبداللهی و جواد عامر هرکدام سه رأی و یک رأی ممتنع

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انتخاب شهردار با یک رأی سفید رئیس شورای اسلامی شهر فومن به تعویق افتاد و سردرگمی در بین اعضای این شورا ایجاد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انتخاب شهردار با یک رأی سفید رئیس شورای اسلامی شهر فومن به تعویق افتاد و سردرگمی در بین اعضای این شورا ایجاد شد.

پس از تأخیر چند هفته‌ای در انتخاب شهردار فومن، جلسه اعضای شورای شهر و دبیر شورا در ساختمان شهرداری برای انتخاب شهردار بی‌نتیجه ماند.fooman-374x300

این جلسه در حالی برگزار شد که پس از کش و قوس‌های بسیار در بررسی سوابق و کارنامه و برنامه‌های ۱۴ نفر از کاندیداها، سرانجام دو نفر گزینه اصلی سکان شهرداری شدند.

در این جلسه هفت نفر عضو اعضای شورای شهر فومن، سه رأی به حامد عبداللهی، سه رأی به جواد عامر و یک رأی ممتنع دادند.

این رأی ممتنع می‌توانست سرنوشت شهرداری شهر فومن را تغییر دهد اما موجب بی‌نتیجه ماندن بررسی‌های شورا و انتخاب شهردار شد.

بیشتر شهروندان، اساتید و صاحبنظران از وضعیت بررسی شورا در انتخاب شهردار ناراضی هستند.

رئیس شورای شهر فومن با رأی سفید خود ماحصل تمام بررسی‌های اعضای شورا را نادیده گرفت و به هیچ‌کدام از دو نفری که خود معرف حضور آنها به عنوان کاندیدای شهرداری بود، رأی نداد.

بیشتر شهرها، شهردارهای خود را انتخاب کرده‌اند و اعضای شورای شهر فومن هنوز گزینه لازم را انتخاب نکرده‌‌اند، در حالی که شهردار سابق با بیشترین آرا بر مسند شهرداری گمارده شده بود.

ظاهراً بهتر است که در شرایط فعلی از سرپرست فعلی شهرداری فومن استفاده کنند و با توجه به چند سال سابقه کار در شهرداری و کسب تجربه و داشتن کارنامه درخشان در چند سال اخیر می‌تواند به دور از هر نوع مسائل حاشیه‌ای تمام تلاش خود را در برطرف شدن مشکلات شهری و عمرانی انجام دهد و هدایت دائم شهرداری فومن را به‌عهده گیرد.

انتخاب یک فرد متدین، با دانش و با سابقه در رأس امور شهرداری بسیار مهم است و اعضای شورا نیز حق دارند که برای انتخاب شهردار مورد نظر محتاطانه عمل کنند، حتی اگر این احتیاط تا پایان دوره چهارم شورا طول بکشد./فارس

Share