استقبال تحقیر آمیز از ملی‌پوش والیبال + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : مراسم استقبالی که حوالی ظهر امروز برای عادل غلامی ملی‌پوش آملی تدارک دیده شده بود، تحقیرکننده بود. به گزارش فارس، از روزهای گذشته خبر استقبال از عادل غلامی که به همراه تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی به قهرمانی رسیده بود پراکنده به گوش می‌رسید. اما […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : مراسم استقبالی که حوالی ظهر امروز برای عادل غلامی ملی‌پوش آملی تدارک دیده شده بود، تحقیرکننده بود.

به گزارش فارس، از روزهای گذشته خبر استقبال از عادل غلامی که به همراه تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی به قهرمانی رسیده بود پراکنده به گوش می‌رسید.

اما امروز ظهر مراسم استقبال از این ملی‌پوش در شان یک والیبالیست ملی پوش که هیچ برای یک قهرمان ساده ورزشی نیز نبود.
به دلیل بارش باران، مصادف شدن زمان استقبال با حضور دانش‌آموزان در مدارس و تعطیل بودن کلاس‌های والیبال و سایر رشته‌های ورزشی، تقریبا مردم زیادی در استقبال این والیبالیست سخت‌کوش حاضر نبودند.
مسئولان استانی و شهرستانی آمل شامل فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر، رئیس هیات والیبال استان مازندران و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان نیز در این مراسم کم جمعیت حاضر نشدند.
در سالن ورزشی این مراسم نیز به جز بهروز عطایی سرمربی کاله، رئیس و کارمندان اداره ورزش و جوانان آمل، رئیس هیات والیبال آمل و تنی چند از ورزشکاران آملی تقریبا کسی حضور نداشت.
خانواده عادل غلامی به ویژه مادر وی، این استقبال را توهین به فرزندش خواندند و از این مراسم به شدت انتقاد کردند.
عادل غلامی در روستای محل تولدش مورد اقبال بسیار زیادی است و نوجوانان زیادی به دلیل علاقه به وی به این ورزش روی آورده‌اند اما دست‌اندرکاران حتی نتوانستند این علاقه‌مندان را برای استقبال تدارک ببینند.
از دو روز گذشته هوای استان مازندران به شدت سرد شد و بارش همزمان باران نیز موجب شد تا این استقبال به بدترین گونه صورت پذیرد.
این در حالی است که عادل غلامی پس از این استقبال مایوس‌ کننده برای شرکت در مراسم تقدیر از والیبالیست‌ها در حضور رئیس‌جمهور به تهران بازگشت.
گفتنی است، هیچ بنر تبریک و قدردانی از این ورزشکار ملی پوش نیز در سطح شهر آمل به چشم نمی‌خورد.
حال اینکه چگونه برای یک مراسم استقبال نه چندان شایسته بدون تدارکات لازم یک ملی‌پوش را در این هوای بارانی و راه طولانی به زادگاهش فرا می‌خوانند جای سوال دارد.
Share