انوش جهانى مدیرعامل تازه سپیدرود با اختیارات تام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا آخرین خبر از سپیدرود این است که تفاهم نامه نجفی مالک سپیدرود با مرادی که به گروه بهمن تهران معروف شدند، به دلیل آنچه که خلف وعده خریداران عنوان شد، منتفی گردید. داستان از این قرار است که آنها در ابتدای کار صحبت از یک اسپانسر پانصد میلیون […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا آخرین خبر از سپیدرود این است که تفاهم نامه نجفی مالک سپیدرود با مرادی که به گروه بهمن تهران معروف شدند، به دلیل آنچه که خلف وعده خریداران عنوان شد، منتفی گردید.

داستان از این قرار است که آنها در ابتدای کار صحبت از یک اسپانسر پانصد میلیون تومانی می کردند اما بعد از اینکه مرادی و گروهش دو ماه سپیدرود را در تهران و رشت تمرین دادند دست آخر معلوم شد تمام پولی که می توانند هزینه کنند برای یک سال چیزی حدود شصت، هفتاد میلیون تومان بیش نیست، حالا معلوم نیست از ابتدا اصلا اسپانسرى وجود نداشته و یک بلوفى بیش نبوده این ماجرا و یا اینکه اسپانسر محترم در میانه راه عطاى کار را به لقایش بخشد و رفت! البته حرف و حدیث های منشوری هم پیرامون گروه تازه از راه رسیده کم نبود و مثنوی هفتاد من کاغذ را با خود داشت.
حالا خبر تازه این است که انوش جهانی و رامین طاعتی با اختیارات تام و کامل اداره باشگاه سپیدرود را بر عهده گرفته اند و در قراردادشان اجازه انجام هر گونه فعالیتی را از مالک گرفته اند، به جز فروش و واگذاری به غیر را البته!
انوش جهانی که برخلاف تصور هیچ نسبتی با غفور جهانی ندارد، از پدری آبکناری و مادری خوزستانی است و در تیم های ایرانمهر و استقلال رشت و منتخب گیلان بازی کرده است. وی مربی منتخب نوجوانان گیلان، مدیرعامل باشگاه کشاورز تهران در روزهای اوج، مدیرعامل باشگاه ایرانیان دوبی و در حال حاضر نایب رییس فدراسیون شمشیربازی ایران است.
تا اینجای کار می توان گفت که انوش جهانی وزنه ی قابل قبول تری از مرادی است، اما نکته تاریک داستان انتخاب مجدد فرهاد حسین پور مربی مادام العمر ده سال اخیر سپیدرود به عنوان مرد همه کاره باشگاه است!! در حال حاضر سپیدرود که هشت بازیکن اصلی اش از تیم رفته اند و بازیکن خاصی هم جذب نشده زیر نظر سیاوش ناصح، علی نعمتی نژاد و حامد طباطبایی تمرین می کند.
حال باید دید که چگونه است که در باشگاهی که به اندازه قدمت پنجاه ساله اش پیش کسوت دارد چرا هنوز دست نیاز به سوی کسی دراز می شود که امتحانش را با نمره مردودی پس داده است؟ لازم به ذکر است که اوضاع تیم های پایه این باشگاه هم که همیشه در جمع سه تیم اول گیلان بوده اند به شدت وخیم است و کمترین توجهی به آن نمی شود. در ستایش تیمهای پایه سپیدرود همین بس که بازیکنانی چون: محمد رضا مهدوی و محمد آبشک ثمره آن هستند./خزر آنلاین
Share