سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس:

جعفرزاده: انتصاب شهیدی می‌تواند مشکلات ایثارگران را رفع کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده، با بیان اینکه محمدعلی شهیدی گزینه مناسبی برای ریاست بنیاد شهید وامور ایثارگران، است، گفت: شهیدی ادبیات مجلس را می‌شناسد و با فرهنگ مجلسی‌ها آشنا است بنابراین انتخاب وی به تعامل بنیاد شهید و مجلس کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس، با بیان اینکه محمدعلی شهیدی گزینه مناسبی برای ریاست بنیاد شهید وامور ایثارگران، است، گفت: شهیدی ادبیات مجلس را می‌شناسد و با فرهنگ مجلسی‌ها آشنا است بنابراین انتخاب وی به تعامل بنیاد شهید و مجلس کمک می‌کند.

jafarzadeh-300x180

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، درباره انتخاب محمدعلی شهیدی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: با مشاهده رزومه محمد علی شهیدی، متوجه شدم که ایشان می‌تواند در رفع معضلات ایثارگران بسیار نقش‌آفرین باشد و گمان می‌کنم که وی فرد مناسبی برای بنیاد شهید باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عملکرد رئیس بنیاد شهید در دولت دهم، یادآور شد: در دولت دهم تنزل شدیدی در ارایه خدمات به ایثارگران به وجود آمد که متاسفانه تبعات بسیار بدی برای ایثارگران داشت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه در دولت دهم خسارت‌های زیاد و غیرقابل جبرانی به خانواده‌های ایثارگران وارد شد، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط ایثارگران مساعد نیست و وضعیت آنها هر لحظه بدتر هم می‌شود بنابراین با حضور آقای شهیدی در بنیاد شهید به نظر می‌رسد با جدیت بیشتری به وضعیت خانواده‌های شهدا و ایثارگر رسیدگی شود.

نماینده مردم رشت در مجلس نهم، با یادآوری وضعیت نامناسب بهداشت و درمان ایثارگران، ادامه داد: مشکلات درمانی بسیاری برای ایثارگران وجود دارد که لازم است رئیس بنیاد شهید در اولین اقدام به رفع این معضلات بپردازد.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، با مثبت ارزیابی کردن انتخاب محمدعلی شهیدی برای ریاست بنیاد شهید، گفت: با توجه به اینکه وی، در دروه سوم مجلس حضور داشت به نظر می‌رسد ادبیات مجلس را بشناسد و با فرهنگ مجلسی‌ها آشنا باشد بنابراین انتخاب وی به تعامل بنیاد و مجلس کمک می‌کند و بدون‌شک مجلس نیز حمایت‌های خود را از ایشان برای کمک به ایثارگران دریغ نمی‌کند.

انتخاب شهیدی به تعامل بیشتر بنیاد شهید و مجلس می‌انجامد

امیر خجسته عضو هیات رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس، نیز با بیان اینکه حضور محمدعلی شهیدی به عنوان رئیس بنیاد شهید می‌تواند به تعامل مجلس و این بنیاد کمک کند، گفت: بنیاد شهید نیاز به مدیری از جنس خانواده‌های شهدا و ایثارگران دارد اما متاسفانه رئیس بنیاد شهید در دوره قبل از این جنس نبود و نمی‌توانست مشکلات این افراد را درک کند.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، در مورد انتخاب محمدعلی شهیدی به عنوان رئیس بنیاد شهید، افزود: با توجه به اینکه شهیدی در مجلس سوم به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی حضور داشته است بنابراین ریاست وی در بنیاد شهید می‌تواند به تعامل بین مجلس و این سازمان کمک کند.

وی، ادامه داد: با توجه به اینکه محمدعلی شهیدی نیز از خانواده‌های ایثارگران است به نظر می‌رسد می تواند اقدامات خوبی را انجام دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با انتقاد از اینکه زریبافان از جنس خانواده‌های شهدا و ایثارگران نبود، یادآور شد: متاسفانه رئیس بنیاد شهید در دوره قبل نمی‌توانست مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را درک کند و بنابراین قادر به رفع مشکلات این افراد نبود.

خجسته، با تاکید بر اینکه بنیاد شهید نیاز به مدیری دارد تا خانواده‌های شهدا و ایثارگران را درک کند، تصریح کرد: مشکلات زیادی که جانبازان در زمان بعد از جنگ متحمل هستند خیلی سخت و پیچیده است و آنها علاوه بر مشکلات اقتصادی از معضلات روحی و روانی نیز رنج می‌برند.

وی، ادامه داد: به طور قطع آقای شهیدی به عنوان رئیس بنیاد شهید می‌تواند ارتباط خوبی با هیات دولت به ویژه رئیس جمهور داشته باشد و به وسیله همین ارتباط می‌تواند جهت رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران گام بردارد.

نماینده مردم همدان فامنین در مجلس نهم، تکریم، مشکلات بهداشت و درمان و معضلات اقتصادی را از جمله مسایل پیش‌روی خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواند و تاکید کرد: متاسفانه وضعیت بهداشت و درمان و پرداخت هزینه‌های درمانی برای این افراد بسیار سنگین است به گونه‌ای که خانواده‌های شهدا و ایثارگران مجبور هستند هزینه‌های بالایی را برای درمان خود پرداخت کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ‌با بیان اینکه بنیاد شهید نباید وارد فضای سیاسی شود، یادآور شد: در دوره‌های قبل، این بنیاد درگیر مسایل سیاسی شد و اهداف سیاسی بسیاری در این بنیاد مورد توجه بود.

وی، با تاکید بر حمایت مجلس از شهیدی به عنوان رئیس بنیاد شهید برای رفع معضلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران، افزود: محمد علی شهیدی از خانواده مجلس  است و بدون‌شک انتخاب وی می‌تواند مشکلات ایثارگران را رفع کند.

خجسته، ادامه داد: تعامل شهیدی در بنیاد شهید با نمایندگان مجلس می‌تواند اثربخش واقع شود و معضلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را به حداقل برساند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدواریم محمدعلی شهیدی با جدیت، برنامه‌ریزی و به کارگیری نیروهایی که از جنس خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشد بتواند نیازهای این افراد را برآورده کند و در این بین لازم است همه مسئولان کشور نیز در این راه بسیج شود تا مشکلات این افراد رفع شود.

Share