اظهارات مربیان داماش و فجر در نشست خبری

به گزارش دیارمیرزا  دقایقی پیش نشست خبری پیش از بازی تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و داماش گیلان در حالی در شیراز برگزار شد که پیروانی مربی فجر در این نشست غایب بود. در این نشست داریوش صبوری مربی فجر گفت: تیم داماش در چند سال گذشته تقریبا بیشتر بازیکنانش را حفظ کرده و […]

به گزارش دیارمیرزا  دقایقی پیش نشست خبری پیش از بازی تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و داماش گیلان در حالی در شیراز برگزار شد که پیروانی مربی فجر در این نشست غایب بود.
در این نشست داریوش صبوری مربی فجر گفت: تیم داماش در چند سال گذشته تقریبا بیشتر بازیکنانش را حفظ کرده و این باعث شده هماهنگی خوبی در تیم باشد و از کادر فنی خوبی هم برخوردار است.

صبوری افزود: در طول هفته فشار را روی بازیکنان کم کردیم چون که در بازیهای گذشته بازیهای سنگینی را انجام داده بودند و خسته بودند ، ما با دیدن فیلم بازیهای داماش نقاط قوت و ضعف این تیم را شناسایی کرده ایم و با استفاده از امتیاز میزبانی به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم.

مربی فجر اظهار داشت: مصطفی صبری ، مهرداد کریمیان ، محمد آفند و محمد رضا حسینی را به دلیل مصدومیت دراختیار نداریم .

صبوری در خصوص استفاده نکردن از بازیکنانی همچون معدنچی و زارع گفت: ما این بازیکنان را به دلیل تجربه بالایی که در لیگ برتر داشتند به خدمت گرفتیم و ممکن است همیشه در ترکیب نباشند اما امیدوارم در بازیهای آینده در صورت آمادگی استفاده بیشتری از آنها شود

وی افزود: سرمربی فجر آقای غلام حسین پیروانی چند روزی است که کسالت دارد به همین دلیل توانایی حضور در کنفرانس را نداشت .

افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان گفت: ما به جایگاه فجر در جدول نگاه نمی کنیم فجر از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است و ما در چند روز گذشته بازیهای این تیم را تحلیل کرده ایم و با شناخت کامل به دنبال کسب امتیاز هستیم.

وی افزود: چندبازیکن از جمله محمدرضا مهدوی، آبشک ، رضا کاردوست و سعید قدمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم همچنین مسعود عزیززاده هم به دلیل محرومیت تیم را همراهی نمی کند.

وی در خصوص قانون کسر امتیازگفت: من از اصل این قانون راضی هستم اما به شرطی که درست اجرا شود و من درباره کسر امتیاز از تیمم اعتراض دارم زیرا این امتیاز به ناحق از ما کسر شده است چون که در آن بازی تماشاگران ما هیچ کاری که مستحق کسر امتیاز باشیم را انجام نداده اند.

Share