استاندار گیلان :

پیشرفتهای کشور در اوج تحریم ها نشان از بالندگی نظام اسلامی دارد.

به گزارش دیارمیرزا صبح امروز استاندار گیلان در آئین بهره برداری همزمان پروژه های عمرانی و صنعتی که با حضور رئیس جمهور در رشت برگزار شد گفت : برای بهره برداری از ۱۵ طرح های صنعتی عمرانی و مسکن مهر استان در امروز  بااشتغالزایی مستقیم ۱۳۲۴ نفر در مجموع حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده […]

به گزارش دیارمیرزا صبح امروز استاندار گیلان در آئین بهره برداری همزمان پروژه های عمرانی و1186 صنعتی که با حضور رئیس جمهور در رشت برگزار شد گفت : برای بهره برداری از ۱۵ طرح های صنعتی عمرانی و مسکن مهر استان در امروز  بااشتغالزایی مستقیم ۱۳۲۴ نفر در مجموع حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است .
کیهان هاشم نیا در این مراسم که وزرای صنعت معدن و تجارت و تعاون کار و رفاه اجتماعی و نماینده ی ولی فقیه در گیلان نیز حضور داشتند  با بیان اینکه درسال ۸۴ کل تولید فولاد استان ۲۰ هزار تن بود گفت : هم اکنون با بهره برداری از طرح های فولادی ظرفیت استان به تولید ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار  تن رسیده است .
وی گفت : تا پایان سال نیز ۷۰۰ هزار تن دیگر به ظرفیت تولید فولاد استان افزوده خواهد شد .
نماینده ی عالی دولت در گیلان افزود : در مجموع تا سال آینده نیز ظرفیت تولید فولاد استان به  ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تن خواهد رسید .

 

1187
کیهان هاشم نیا با اشاره به ظرفیت تولید ۲ میلیون تن سیمان در سال ۸۴ در استان گفت : این ظرفیت هم اکنون نزدیک به ۸ میلیون تن رسیده است .
وی با اشاره به ساخت ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی توسط بخش دولتی تا پیش از سال ۸۴ گفت : با افتتاح ۴۰  هزار واحد در ۸ سال گذشته ۱۰ برابرتلاش دولت های دیگر در استان مسکن به بهره برداری رسیده است .
استاندارگیلان گفت : در همین مدت تولید کاشی استان نیز از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن به ۸ میلیون و ۵۰۰هزار تن رسید .
کیهان هاشم نیا همچنین حل مشکل کارخانجات ریسندگی خاور فومنات و ایران پوپلین پس از سالها و اقدامات زیربنایی دولت در بخش های بنادر – سد ها و کشاورزی گفت : مجموع این اقدامات در گیلان و سایر استانها در شرایطی که کشور دچار تحریم های مختلف و کینه توزی دشمنان بود نشان از بالندگی نظام اسلامی دارد .

1182

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت در سالهای گذشته گفت : تلاش مجدانه ومجاهدانه و ارائه نسل جدید از مدیریت جهادگراز ماندگار ترین خدمات دولت نهم و دهم است .
گفتنی است : امروز با حضور رئیس جمهور ۱۶۱۰۰ واحد مسکن مهر ، بیمارستان ۳۲ تختخوابی رودبار ، شبکه های آبرسانی شفارود ، پلرود و سفیدرود ، مخزن ۱۵۰۰۰ متر مکعبی و برج هوایی ۱۵۰۰ متر مکعبی لاهیجان ، تأسیسات ذخیره و تنظیم فشار آب مصرفی منطقه شرقی شهر رشت ، پست ۶۳/۲۰ کیلوولت ، منطقه آزاد انزلی ، خط ۶۳ کیلوولت دومداره رشت شمالی ، ذوب آهن فولاد خزر ، تولید گازهای صنعتی ، کاشی خزر ، طرح توسعه الیاف پروپیلن و فرآیند فولاد کاوه در شهر صنعتی رشت و فولاد پارس دیلم در شهرک صنعتی صومعه سرا  به بهره برداری رسید .

Share