عاشوری:کشاورزی تک محصولی در گیلان پاسخگوی نیاز کشاورزان نیست

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه کشاورزی تک محصولی در گیلان پاسخگوی نیاز کشاورزان نیست برضرورت تنوع شغلی در مناطق روستایی تاکید کرد.   ناصر عاشوری،افزود: دهه آینده  دهه برگشت به مناطق روستایی و مهاجرت معکوس است چون زندگی شهری دیگر پاسخگو نیست.   وی همچنین […]

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه کشاورزی تک محصولی در گیلان پاسخگوی نیاز کشاورزان نیست برضرورت تنوع شغلی در مناطق روستایی تاکید کرد.

 

ناصر عاشوری،افزود: دهه آینده  دهه برگشت به مناطق روستایی و مهاجرت معکوس است چون زندگی شهری دیگر پاسخگو نیست.

 

وی همچنین تصریح کرد: زندگی روستایی یک زندگی مقدس است چون همواره کانون تولید  و پویایی بوده است.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: از کشاورزان باید حمایت عملی صورت گیرد تا نسبت به تولید بیش از پیش دل گرم و با انگیزه فعالیت کند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تولید با انگیزه انواع محصولات کشاورزی مانع تغییر کاربری اراضی مستعد استان می شود، افزود:  دولت حسن روحانی باید به بخش کشاورزی اهمیت بیشتری قائل باشد.

 

عاشوری اظهارداشت: این بخش می تواند محور استقلال و خودکفایی کشور باشد که نامگذاری چند سال اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دهنده این موضوع است.

 

وی همچنین از مسئولان و متولیان بخش کشاورزی خواست با اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی های مناسب، بسترهای لازم را برای تحقق این مهم فراهم کنند.

 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان یادآورشد: دشمنان نظام با ایجاد تحریم ها و تهدیدات می خواهند خللی در انقلاب اسلامی ایجاد کنند اما با وجود مشکلات اقتصادی، مردم آگاه و بصیر در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده اند.

Share